Braun cashback actie

Hoi,
Ik wil graag voor nieuwjaar een epilator van Braun bestellen. Op bol.com is hij ipv €139 €89 geworden, en oo de braun site staat ook nog eens dat je €30 cashback krijgt als je het voor 31 december koopt. Ik vroeg me af of iemand toevallig weet of het dan op die €89 geldt. Dan kan ik ze wel bestellen want het budget was €50.

Misschien vreemde vraag, maar als een iemand me al kan helpen voor morgenavond ben ik al heel dankbaar. Ik heb overal gezocht en in de actievoorwaarden staat er niks van op een kortingsproduct. Het zou wel te mooi zijn als ik ze kan krijgen voor €59 ipv €139.

En een gelukkig nieuwjaar voor morgen!

Ik had hetzelfde met een Samsung tablet een jaar of twee geleden. BTW vrije dagen bij MediaMarkt waardoor hij al 40 euro goedkoper was en Samsung had zelf ook nog een cashback van 50 euro. Ik heb mijn 50 euro gewoon terug gekregen.

Als je 100% zeker weet dat het niet in de voorwaarden staat, dan moet je er gewoon vanuit kunnen gaan dat het kan.

De cashback moet je waarschijnlijk zelf terugvragen bij Braun, dus doet het er niet toe wat jij ervoor betaalt hebt bij bol.com. Maar als er staat vòòr 31 december ben je dan nu niet te laat?