BraPocket, geweldig product!

Hoi allemaaal,

Voor mijn school moest ik met de halve klas een bedrijfje oprichten en daarbij ook daadwerkelijk een product bedenken en verkopen. Zo kwamen wij op het idee de BraPocket, een handig zakje voor aan je beha waar je muntjes of pasjes in kunt doen. Dit is super handig voor bijvoorbeeld tijdens uitgaan. Zo heb je geen irritant tasje naast je bungelen tijdens het dansen en toch heb je alles bij je wat nodig is! De BraPocket is ook heel handig voor vele andere activiteiten. Wil jij een BraPocket? Stuur mij dan even een berichtje of kom 19 maart tussen 9:00 en 13:00 naar de Hogeschool van Amsterdam in Amsterdam Zuid-Oost voor onze leuke market fair, hier is niet alleen de BraPocket te koop maar ook vele andere leuke producten.
De link van onze facebook staat hieronder!

Tevens moet ik voor een ander vak een enquete laten invullen door heel wat meiden over de BraPocket
Zou jij hieraan mee willen werken? Dan wil ik je alvast suuuuper erg bedanken. Het zou veel helpen namelijk!

Hier de is link van de enquete, het duur ongeveer een minuutje!

En hier is de link van onze facebook, hier kun je tevens het evenement van 19 maart bekijken! Vergeeeet natuurlijk niet de pagina te liken yay!

xxxxxx

Tessa! :dancing_women:

Edit mod: reclame is niet toegestaan.

Dit kun je ook voor 4,95 bij de hema kopen. Heb het er gister nog zien hangen…

en hier mag geen reclame

Klopt! Het hoeft ook geen niet bestaand product te zijn…