Branderig gevoel

Hey mensen,

Ik heb sinds een tijdje een hele lieve vriend waar ik voor de eerste keer seks mee heb gehad. Ik heb alleen als we even bezig zijn zeg maar telkens last van een branderig gevoel. In het begin gaat het goed, maar na een minuut of 5 begint het erg te branden en naderhand heb ik last van mn onderbuik. Waar kan dit door komen? Heeft iemand anders hier ook last van (gehad)?

Alvast bedankt!
Lyriella

misschien een schimmel infectie dan krijg je meestal daar last van. ruikt je afscheiding een beetje vreemd? dan zou ik toch even langs de huisarts gaan. En je hoeft er niet bang voor te zijn hij ziet elke dag wel 10 vaginas voor bij komen. en als je een vrouw hebt Toppie!

Mn afscheiding ruikt verder normaal, maar k heb een tijdje geleden wel last van een schimmelinfectie gehad. K dacht dat dat over was gegaan maar mss toch even naar de dokter. Bedankt iig :slightly_smiling_face:

als je een heb dan hou je hem… het gaat nooit helemaal weg… dus denk weer zoeen zalfje halen…

Ik zou je vriend daar ook even over in lichtten.

Jazeker, we doen t sws veilig maar k zal eens een afspraak maken bij de dokter en mn vriend ook op de hoogte stellen. Thanks :slightly_smiling_face:

veilig in de zin van condoom, kan hij het van mij krijgen dan? niet dat k t niet zal zeggen, maar toch :slightly_smiling_face:

Klinkt trouwens een beetje dommig :stuck_out_tongue: maar eh een condoom beschermt niet tegen dingen als t hpv virus, dus doet dat het wel tegen schimmel?

met condoom ben je beschermt tegen soa’s en zwangerschap.

misschien een blaasontsteking in wording :'3

je kan ook allergisch zijn voor condooms (latex), probeer is condooms zonder latex misschien dat dat helpt

dat heb ik ook… erg vervelend

Te droog? Irritaties? Te gespannen? (Ik had dat zelf vroeger ook altijd omdat mijn vriend nogal groot geschapen is) Een wondje?

oei :stuck_out_tongue: nou zijn er nog meerdere opties hihi eerst was t nog simpel :stuck_out_tongue: maar eu hoe moet k er nou achter komen wat het is? Uittesten of even naar de dokter :stuck_out_tongue: