Branderig gevoel

Hey meiden,

Ik had dit topic net in de verkeerde categorie gezet dus ik plaats het nu hier.

Ik heb dit weekend voor het eerst seks gehad met mijn vriend en dit was de eerste keer dat er een jongen klaar kwam in mij. Toen hij klaar kwam kreeg ik een branderig gevoel in mijn vagina van zijn sperma. Het hield heel even aan en daarna was het over.

Hebben jullie dit ook en gaat het vanzelf weg na een tijd of is er iets anders aan de hand?

X

Het kan zijn dat je allergisch bent voor sperma.

^ Het is de eerste keer dat ze seks had. Dus zou niet meteen daar aan denken. Kan best dat je niet nat genoeg was, of dat hij te ruw was. Zou daar eerst rekening mee houden. Blijft het daarna nog branden, gebruik glijmiddel. Nog geen verschil, dan zou ik gaan nadenken over allergie met betrekking tot sperma of condooms (als je die gebruikt)

Dus het kan best zijn dat het na een paar keer over is? Of dat ik er nog aan moet wennen

Je hebt een keer seks gehad toch?

Het branderige gevoel kan nog weleens terugkomen, als je bijvoorbeeld niet nat genoeg bent of er een wondje zit. Maar als het echt constant is, na enkele keren seks, zou ik dus wat ik hierboven typte doen. Glijmiddel en dan kijken naar eventuele allergieën.

Wel meerdere keren seks maar dit was de eerste keer dat een jongen in mij klaar kwam

Oh dan las ik het verkeerd! Het kan toeval zijn, maar kan dan ook een allergie zijn. Ik zou het nog eens een paar keer proberen zo met klaarkomen, blijft het zo, dan zou ik even de huisarts bellen. Langsgaan is denk ik niet nodig. En condooms gebruiken.