Brandende vraag - boos ja/nee?

hoihoi
sorry het is al laat, maar ik heb een brandende vraag…
ik heb een vriendje en we zien elkaar bijna elke dag
nu belde hij vanavond of ik nog kwam, maar ik was aan het uit eten met collegaatjes van mn bijbaantje. dus ik zeg reken maar op van niet, denk niet dat het lukt.
nu was ik om half 10 hem aan smsen, maar hij ging met wat jongens wat drinken ergens, dus ik hoefte niet meer langs te komen…
maar denk je dat hij boos is? omdat ik niet heb gezegd dat ik uit eten ging? of is dat niet onlogisch dat ik dat helemaal niet verteld heb.
beetje kromme zin misschien, maarja ik ga het ook niet vragen aan hem want dat komt zo dom en zeurdrig over… :S

kortom, kwas uit eten toen hij belde of ik langs kwam en hij wis dat niet dat ik uit eten igng.

Ik snap niet heel veel van je verhaal. Van wat ik er wel van heb meegekregen lijkt me het best onlogisch als hij boos is. Maar vraag het hem en dan weet je het :slightly_smiling_face:

Nou, mij lijkt het geen reden om boos op je te zijn. Je hoefd je toch niet voor alles te verantwoorden, je hebt toch ook je eigen leven en je hoefd toch niet altijd te laten weten wat je doet en wanneer en met wie enzo! Niet zo druk erom maken!

Waarom zou hij boos zijn? Hij gaat alleen wat met zn vrienden drinken, waarschijnlijk omdat jij niet kon en dat hij toch nog n leuke avond wilde.

hmm mijn vriend zou denk wel boos worden, want hij is het gewend van mij dat ik alles vertel… maar je zou het het beste aan hem kunnen vragen. en dan zoiets van: je bent toch niet boos he ofzo… dan kom je ook niet zeurderig over?

Nou, ik denk eerder dat hij het jammer vind, maar boos is hij denk ik niet. Kan het me eigenlijk niet voorstellen, vraag het hem anders?

nee ik denk niet dat ie boos is maar dat ie dacht; nouja dan ga ik toch ook lekker met wat vrienden wat doen (:
Ik zou t m niet vragen ik bedoel als ie niet boos is denkt ie vast: wtf denkt zij? Maar dat ben ik, als je t wel wil vragen moet je t gewoon doen, doe wat goed voelt (:

Ligt eraan hoelang jullie al een relatie hebben.
Als jullie nu al 1 jaar hebt vind ik het terecht dat hij boos is want zoiets zeg je dan gewoon maar niet als jullie maar een maandje hebben.

Huh? Waarom zou hij boos zijn. Als ik in een restaurant zit en wordt gebeld dan houd ik het meestal niet heel lang dus ga ik niet vertellen: ja ik ben nu uit eten, want ja Elsemiek zei tegen Willem-Jan van “goh heb je zin in die nieuwe mexicaan” en toen zei ik dat ik ook wel mee wil, maar dat ik niet hou van mexicaans eten bla bla bla.

Ik kan me voorstellen dat je dan gewoon zegt: “nee sorry, ik kan niet” en daarna als je elkaar weer ziet te vertellen over waarom je niet kan.

Ligt eraan, als je normaal dit soort dingen altijd tegen hem zegt zodat hij weet wanneer jij kan dan snap ik het (het ff melden). Maar anders, denk ik dat hij gewoon bedoelde dat hij dan ook maar wat leuks ging doen :stuck_out_tongue:.

Volgens mij ook, ik had hem een lief smsje gestuurd toen ik ging slapen van slaap lekker wou dat ik bij je kon zijn enzo. Toen stuurde hij terug hoi, ik ben echt gek met jouw! blabla. dus het zit voglens mij wel goed.
dankjulilewell :slightly_smiling_face: