Brandend gevoel

Ik heb nou ongeveer een week last van brandend gevoel tijdens het plassen, nu weet ik zeker dat het geen SOA is. Maar soms als ik tussendoor plas (ik hoef niet heel vaak te plassen ofzo) brandt het niet maar meestal in de ochtend of in de avond voel ik het toch wel branden en blijft er ongeveer 5 minuten lang een irritant branderig gevoel. En soms voel ik het branden en nadat ik naar de toilet ben geweest gaat het gevoel weer weg.

Morgen ga ik naar de huisarts en ik vroeg me af of iemand ook zoiets heeft gehad? Is het toch blaasontsteking? Ik heb mezelf helemaal gek gemaakt door het op te zoeken en zag dingen zoals blaaskanker etc. :hammer:

Blaasontsteking zou kunnen… Alleen ik denk dat je dat wel zou weten. Toen ik een blaasonsteking had moest ik echt om de 5 minuten ‘‘plassen’’ en lag ik huilend op de bank. Zou kunnen dat het bij jou minder erg is.

Is het brandende gevoel vanbinnen of vanbuiten?

Van binnen, en ook echt tijdens het plassen voel ik het branden of vlak voordat ik moet plassen brandt het ook…

Mm… Dat klinkt wel als een blaasontsteking ja.
Zou het inderdaad gewoon even bij de huisarts aankaarten en die hebben er dan wel een pil voor. Bij mij was het echt na de eerste pil zo veel beter al.

Klinkt echt als een blaasontsteking. Heb je ook verhoging? Hoeft niet hoor, maar kan wel, dat wijst nog meer op blaasontsteking.

Niet dat ik het heb gemerkt haha, eigenlijk heb ik niet veel klachten… maar ik begon me nogal zorgen te maken omdat het vandaag echt brandde tijden het plassen en ik voel het nu nog heel licht branden.

Het kan als jeuk aanvoelen en het gevoel dat je steeds moet plassen. Morgen even potje inleveren met ochtendurine.