brandalarm

Het is weer het begin van het jaar, dus dat betekent brandalarm testen.
Heel geweldig.
Dit doen ze altijd de les voor de pauze, zodat je pauze helemaal naar de maan is.

Vandaag kwamen ze aan ons(de bovenbouw) vertellen dat het brandalarm vandaag zou plaatsvinden. De onderbouw wisten het niet, en toen die afging begonnen ze gelijk te schreeuwen en te gillen.

Hoe is dat bij jullie?

Super super grappig :’).
De bruggers rennen allemaal achter elkaar aan naar buiten, want die weten het nooit. De bovenbouw loopt superrustig achter ze aan. en dan heb je ook nog 2 klassen waar je het alarm niet hoort en meestal blijven die zitten xd.

haha. xD, zo gaat het bij ons ook ongeveer. :stuck_out_tongue:

Bij ons altijd tijdens een les :slightly_smiling_face:

de laatste twee jaar is het brandalarm bij ons niet eens getest. :’)

op me werk gingen ze het ook testen om 10 voor 9 zucht! alle klante bleve weg:Pje zag iedereen paniekerig kijken en je hoorde in het hele winkelcentrum al die alarme af gaan lekker wakker worden

Bij ons is dat heel onverwachts, 2 jaar geleden was het er niet eens (of ik was gewoon niet op school) En vorig jaar, deden ze het op het eind, terwijl wij een toets hadden… natuurlijk ging iedereen overleggen en alles :’].
Maar het is alleen fijn als het lekker weer is. even naar buiten :stuck_out_tongue:

vorig jaar wedt die bij ons ook getest.
alleen hadden wij toen gym in een ander gebouw dus wij hoorden hem niet…
Wij zaten toen we terug kwamen van gym gewoon rustig in de klas, maar er kwamen maar geen andere mensen, dus wij iedereen smsen wat er was, bleek dat het brandalarm af was gegaan:6

Bij ons altijd tijdens de les :’)
Echt dom, een tijd geleden ging het brandalarm ongeveer 1x per week >.< Dus iedereen weer heel rustig naar buiten lopen, of helemaal niet.
Maar goed, we missen dan meestal sowieso een halve les, en je kunt buiten een beetje gaan ouwehoeren, dus ik vind het helemaal niet erg.

Bij ons had iemand dat glas ingeslagen en toen ging het af, die leraren in paniek. Best grappig was het :’)

vorig jaar ging bij ons het brandalarm af toen het REGENDE EN SNEEUWDE.

Bleken ze de rookmachine te hebben gebruikt bij drama. :stuck_out_tongue:
dag erna, de helft van de school ziek. :grinning:

Bij ons gingen ze het brandalarm testen precies op het moment dat we een aardrijkskunde proefwerk hadden, en natuurlijk meteen iedereen met elkaar overleggen zodra we het lokaal uit waren :slightly_smiling_face:

Bij ons doen ze het altijd midden in de winter of als het slecht weer is…

ik vind het irritant :stuck_out_tongue: maar wel goed dat ze het even testen

ja, idd. al die bruggers schrikken zich namelijk dood. xxp

o ja, wij hadden vandaag het 3e ckv, en die leraar zei de hele tijd dat hij dat uur af zou gaan, dus hadden we de halve les niks gedaan omdat we aan het afwachten waren tot ie ging.
GING HIJ NIET! :stuck_out_tongue: uiteindelijk ging hij het 5e. :grinning:

.

haha bij mijn stage werd het ook getest :stuck_out_tongue: (er was ook nog is zogenaamd een auto in de voorkant van het gebouw gereden) lol moest over het dak lopen :open_mouth:

we hebben bij ons in de 5 jaar dat ik er nu op school zit één x brandoefening gehad, en dat was in de brugklas,

ik denk niet dat we het ooit nog snel zullen hebben, alhoewel dat wel slim zou zijn, gezien er deze vakantie nog brand is geweest in school!

In de 4 jaar dat ik er al op school zit, hebben we nog nooit een brandoefening gehad :’)
Safety first!