Brand Alphen aan den Rijn

Grote brand in Alphen

Alphen aan den Rijn - Een bedrijfsgebouw in Alphen is deze vrijdagavond getroffen door een zeer grote brand. Het achterste gedeelte van het gebouw is ingestort. Er staat een grote hoge loods van acht meter in de fik. Er vinden constant explosies plaats. Het gaat om het rechtergebouw. Een ander gedeelte van het gebouw wordt natgehouden door de brandweer. Heel Alphen loopt uit voor de brand. Later volgt meer.
bron: Leidsch Dagblad

Multiblad Keukenbladen en matrassenfabrikant Polyether Beddenhal aan de Handelsweg zijn deze vrijdagavond getroffen door een zeer grote brand. Chemicaliënbedrijf Mavom zit op ongeveer twintig meter naast de getroffen bedrijven. Mavom wordt natgehouden door de brandweer. De brand ontstond om 18:15 uur. Er vinden constant explosies plaats. Het vliegverkeer Schiphol is omgeleid, vanwege de gigantische rookwolk. Die rook is zeer giftig, aldus meneer Greveling-Schaap van de inspectie Rijkswaterstaat. Er zou onder meer kapok en polyurethaan branden. Heel Alphen loopt uit voor de brand. Later volgt meer.
bron: Alphen.cc

Jaja, het is dus zelfs al in Schiphol en Rotterdam te zien. Hebben jullie er al wat van gemerkt? Ik woon zelf in Alphen, en heel de lucht werd op een gegeven moment gewoon helemaal zwart :confused:

wtf mijn oom’s gaan vanavond landen @ schiphol :open_mouth:

http://i185.photobucket.com/albums/x169/IxWannaxBexWithxYou/P1010035.jpg?t=1234549904

Foto heb ik een uur geleden gemaakt, dus een kwartier nadat de brand begon … vanuit ons huis.

http://mediatv.nl/uploads/ccc1a6257a95dfd959c3295b2adbf10913022009121fotograaf10.jpg

Foto is in Rotterdam gemaakt … 40 kilometer verderop.

http://i185.photobucket.com/albums/x169/IxWannaxBexWithxYou/DSC08373.jpg?t=1234550472

Foto gemaakt door een vriend, ging zijn zusje ophalen en zag toen de brand…

Verder hoor ik ook de hele tijd helikopters vliegen …

Ik woon ook in Alphen! Ik wist het nog geen eens :open_mouth:

Waar woon je dan? Een uur geleden had je naar buiten moeten kijken, echt een grote zwarte rookwolk niet normaal. Maar nu is het al te donker…

Wow er zijn hier dus wel mensen uit Alphen! Wat een wonder zeg.
Maar ik zie niks.

Ridderveld, ja ik was meteen net meteen naar boven gerend maar kan nu niks meer zien nee.

Ben jij die Sara… van Nastia, enzo ? ;o

Ik ging wel een tijdje met Nastia om ja…Wie ben jij dan?

Uhm, ik was geloof ik met jou, nastia en uh nog zo’n jongen, ik ben zijn naam vergeten… ;$ naar een concert, new found glory (of een ander) ik weet het even niet meer…

Met Rick bij emh RJA vorig jaar mei, ja klopt ik was nog met jou mee naar huis gereden^^

Ohjaa Rick, haha ja klopt. Haha ik was het gewoon bijna vergeten, terwijl het echt een leuke avond was ^^

Vooral het moment dat nastia de vriendin van mijn ex ging wurgen was vermaakelijk:)
En breien en fernanda waren zoals gewoonlijk stront irritant><
Jij en Nassie gingen Rick nog bekant verkrachten vanwege zijn MayDay Parade t-shirt^^

Omg ja, dat shirt jat ik ooit nog wel een keer :’)
Hihi, breien ging ik geloof ik slaan in de pit :3

Pff ik geloof dat we alle 3 met iemand op de stok gingen, ik had Breien nog de opdracht gegeven mijn ex te gaan slaan^^ Maar weet niet of die dat nog gedaan heb. Gelukkig zie ik hem noooit meer, en spreek ik fernanda nog maar erg weinig

Woaah. Ik hoor trouwens al paar keer een harde knal, explosies ofzo :confused:

Hahah ik zag breien nog bij From First To Last, toen wou nasje een baksteen op hem gooien, alleen kreeg ze hem niet los XD Fernanda zag ik laatst nog fietsen, echt… wat een raar is kind is dat zeg :3

Dikke pad met dr skinny’s echt, het staat gewoon niet bij dr! Nou ben ik ook wel dik maar hoe zij er bij loopt :nauseated_face:

Maar ik woon er te ver vandaan hoor en zie niks:( Hoezo ramptoerist hehe.

Volgens mij weet ik welke Fernanda dat is zij ging met mijn zusje om.

Hoe kan jij er nou te ver vandaan wonen, nouja het is inmiddels ook al wel helemaal donker ik zie ook niets xD Maar de rookwolken waren ook in rotterdam en schiphol te zien XD