Bralette

[i]Hey meiden,

Heeft er iemand ervaring met bralettes? Wil gaan kijken of dit iets voor mij is en ben benieuwd naar jullie ervaringen. [/i]

Wat is een bralette:

Een bralette is een niet-voorgevormde bh zonder beugels. Hierdoor heeft een bralette geen cupmaten maar kleding maten (S/M/L). Het heeft eigenlijk iets weg van een topje. Een bralette is vaak gemaakt van fijne, zachte materialen zoals kant of een katoen mix. Het heeft dunne bh bandjes en biedt minder support dan een beugel bh.

Ik draag er tegenwoordig elke dag 1 omdat ze mooi zijn en lekker zitten. Van H&M, zwart kant.

Heb je daar geen last van met eventueel werk en/of sport?

Nee en met sport draag ik een sportbeha.

Ik draag ze ook, maar verdraag geen beugels en haaksluitingen.

Zo duur zijn ze toch niet, kan je prima uitproberen

Ja ik draag ze vaak, vooral in de zomer onder jurkjes enzo. Maar ik heb sowieso hele kleine borsten, het lijkt me niet erg comfortabel voor meiden met een wat grotere cupmaat…

Ik heb er moeite mee een te vinden. Ik heb cup 65F, dus dat is vrijwel onmogelijk, omdat bralettes gewoon maten van XS-XL hebben. Het klote is, mijn cup is dus heel groot (L/XL) maar mijn omtrek is heel klein (XS), maar dat kan je dus nooit vinden in bralettes. Ik heb er een tijdje geleden eentje gevonden die oke is, al heb ik wel regelmatig een nipslip maar die neem ik wel voor lief.

Ik heb er twee van Calvin Klein en ze zijn heerlijk!
Vooral als je thuis bezig bent is het een stuk beter dan een BH

Ik heb zowel bralettes als normale beha’s, maar ik draag eigenlijk het liefst normale beha’s. Bralettes zijn niet heel comfortabel met mijn cupmaat.

Zou het sowieso is uit proberen als ik jou was, het staat super leuk onder bepaalde topjes en jurkjes en al helemaal in de zomer. Zelf ben ik er niet heel erg fan van, want ondanks ik niet een hele grote cupmaat heb vind ik eerlijk gezegd dat ze niet genoeg ondersteuning bieden.