Brak

Hee allemaal,
Ik ben gister iets teveel los gegaan op een feestje,
en ik heb nou geen last van een kater, maar ik moet constant overgeven…
Dit is eigenlijk mijn eerste keer dat ik goed weg was, maar wie heeft het vaker gehad en weet hoelang het duurt ongeveer? want ik wil het liefst niet meer gal kwijtraken, haha.
dankjewel alvast!
(ik kom nu misschien heel ordinair over, maar dat ben ik écht niet)

Als je teveel gedronken hebt, komt dat er nu waarschijnlijk uit.

Ik heb verder geen ervaringen, dus ik kan je niet helpen eigenlijk :slightly_smiling_face:

Bij mij varieert het, soms een uur, soms een halve dag maar soms ook echt twee dagen :’).

neem een asprientje en drink wat melk :slightly_smiling_face:

De ene keer duurt het idd een dag, andere keer ben je er na halve dag al vanaf.

Drink iig heel veel water, zodat je niet braakneigingen hebt met een lege maag want dat is heel pijnlijk. Verder raad ik je aan nog even een dutje te gaan doen(niet in de zon)

Ze zeggen altijd dat je dan melk moet drinken. Maar ik heb geen idee of dat werkt, nog nooit meegemaakt.

Kan wel poos doorgaan, en anders moet je sporten of slapen.
Gaat het ook van over.
Om het te voorkomen moet je op de dronken avond zelf ranja drinken, met zout.
Ontzettend vies, i know. Maar het helpt ontzettend goed.

Ik vind brak zijn echt een goed gevoel, haha. (Zo van: ik ben jong en ik leef. BAM!)

Alleen hoef ik nooit te kotsen.
Veel water drinken! (Je lichaam is echt uitgedroogd door alle alcohol, zeker met dit warme weer) en de volgende keer toch iets minder drinken of betere drank drinken.

Heb je toevallig goedkope wijn of mix gedronken?

Overigens, het is hartstikke verrot om te doen op zo’n brakke dag…
Maar een vette hap. Gooi iets in de frituur en eet dat op.
Ik zweer het echt. :’) Het helpt.
Ik voelde me ook zwaar beroerd en alles kwam eruit. Maar je moet er gewoon doorheen bijten, is echt ff lastig omdat je idee hebt dat je moet kotsen, maar t maakt je echt beter hoor!