Brainwashkapper Bleken.

Hoi,
Ik wil me haar gaan bleken bij de kapper voor een goedkope prijs :grinning:
En Brainwash verft haar voor 15,- volgens mij. En ik wil daar mijn haar bleken, weet iemand of ze hier goed in zijn? + dit kost dan toch ook gwn 15 euro.

Mijn ervaring met Brainwash is niet zo top, maar dat was ook iets totaal anders. Beschouw dit maar als een upje.

ik heb t al 2 keer laten doen…
een spoeling kost 15 euro
permanente verf kost 30, dat geldt ook voor bleken…
en dan moeten ze kijken of er een spoeling of verf overheen moet voor een goed kleur resultaat.
of het kost voor bleken en spoeling 45 euro
of voor bleken en verven 60 euro.

oh ja, mijn ervaring was goed btw.

Kan je zelf ook kiezen of je een spoeling wilt? Ik bedoel ik kan er thuis ook gwn een pak verf overheen gooienXD

Ik vind Brainwash een vreselijke kapper…
Het is vaak ook niet voor niets dat een kapper goedkoop is.
Ze hebben bij mij mn pony zo kort geknipt dat hij nog hoger dan halverwege m’n voorhoofd zat :confused: en mijn ‘puntjes’ geknipt wat eigenlijk gewoon bijna 10 cm haar was wat ze eraf hadden gekapt in een paar minuten.
Zou het al helemaal niet wagen om daar mijn haar te laten verven, dit kan je haar echt goed verpesten als het verkeerd wordt gedaan.
Vooral bij verven en bleken zou ik toch echt voor een wat luxere kapper gaan, daar nemen ze niet zomaar iedereen aan als personeel(waar ik ga dan) en kunnen ze je goed en professioneel advies geven…
Ik vind m’n haar belangrijk dus dan wil ik er ook wel wat meer voor uitgeven, maar het is maar net wat je zelf wilt.

Ik vind het om bij me eigen kapper te doen veelste duur, dan ish et 120 euro of iets. Is dan het beste om het gwn thuis te doen?

Ik heb juist goede ervaring met brainwash.
Ligt er maar net aan door wie je geknipt wordt.

ja dat kun je kiezen.

Dus ze smeren het niet zomaar in je haar, en dan als afloop dat je 60 euro moet betalen.

bij mij knippen ze het altijd goed, ze luisteren goed naar wat ik wil. ik heb er in ieder geval geen problemen mee gehad.

nee ze vragen altijd wat je wilt qua verf/spoeling.

Ik zou het nog liever zelf doen dan bij brainwash (geen goede ervaring)

Bleken is hetzelfde als ontkleuren?

Ik heb er wel goede ervaring mee, ontkleuren + spoeling erover heen kostte me 45 euro. Je kan sowieso van tevoren natuurlijk vragen hoeveel het kost wat ze erover heen willen doen.

bleken is hetzelfde als ontkleuren.

van tevoren informeren kan nooit kwaad idd.

ik zou geen gok wgen en je haar gewoon zo laten, ik heb mensen over hun geknipte kapsel gehoord en die waren niet helemaal tevreden. toen was ik met een vriendin mee en vond ik het een chagerijnige boel en haar haar was te kort geknipt, maar het is je eigen beslissing. succes ermee. x

^ ik ga er van uit dat niet elke brainwash kapsalon zulke chagrijnige werknemers heeft…

en volgens mij maakt het niet veel uit naar welke kapper je gaat, bij zoveel mensen wordt het toch wel te kort geknipt :")

Idd bij elke kapper word je haar wel eens te kort geknipt maargoed, kan voor 1x toch geen kwaad? x]