Brainwash

Hooi!
Ik ben van plan om mijn haar ombre te laten verven maar nou heb ik een vraagje. Ik denk dat de meeste van jullie vast wel Brainwash kappers kent, de prijzen van deze kapper zijn redelijk goedkoop. Ik lees op internet een beetje negatieve reacties betreft verven en ombre haar. Heeft iemand hier ervaring mee?
En dan zit ik eraan te denken om naar een kapper bij ons te gaan die is wel wat duurder.

Wat kan ik het beste doen?

Ik denk dat je het beste naar een duurdere kapper kunt gaan die je vertrouwt. Ik vind zelf ook dat de kappers bij brainwash niet zo’n held zijn in verven. Maar dat is ook weer een filiaal bij mij in het dorp. Ik had eerst rood haar en wilde het weer blond. Oké het was tricky maar ik ben nogal impulsief. Maar ik verwacht wel van kappers dat ze weten wat ze doen met andermans haar. Ze begonnen maar 2/3 te bleken. Toen was het een deel van het rood er nog niet uit. Ze hadden ondertussen ook een paar spoelingen erop gezet om het rood te ‘camoufleren’. Maar niks wilde meer pakken omdat mijn haar zo beschadigd was door het voorafgaande bleken. Toen hebben ze naar het hoofdkantoor gebeld om te vragen wat ze moesten doen, want ze wisten het niet meer. Toen hebben ze een goedje in mn haar gesmeerd wat alles er uit bleekte. (Het was geen ontkleuringsmiddel) Dat was veel agressiever dan normale bleek. Ik heb gehuild in de stoel omdat het zo pijn deed. Ik had allemaal wondjes op mijn hoofdhuid. Mijn haar was uiteindelijk geel, stijf en droog. Het was helemaal kapot. Ik heb het uiteindelijk af moeten knippen. Ik ga nooit meer naar brainwash om mijn haar te laten kleuren. Ik doe het nu zelf en alles gaat goed. Al het droge en dode haar is er uit geknipt nu en mijn haar is gelukkig nu weer zacht en glanzend. Dat heeft een half jaar geduurd.

Sorry voor mijn lange verhaal, maar ik hoop dat je er wat aan hebt.
Mijn ervaring is dat ze niet heel secuur zijn in het verven/bleken. En mijn advies is om naar een wat duurdere kapper te gaan. Dan kun je er van uit gaan dat het beter wordt gedaan dan bij brainwash!

Ik SMEEK het je, doe niet! Bij brainwash zitten mensen die nog op de opleiding zitten. En bij IEDEREEN die ik ken die daar heen gingen is het mislukt :’) Ten eerste zit je een uur te wachten want het is altijd druk, daarna knippen ze je ongeveer kaal want ze vragen altijd of “het wat korter” kan. Een vriend van me had lang haar en hij was daarna gemillimeterd xD Ze smeren je allemaal troep aan en de verf die ze gebruiken is kut.

Ik heb er highlights gezet, en deze hadden ze niet goed gezet (niet vanaf de wortel maar een stukje eronder) en dit zagen we diezelfde avond/dag nog.
Ik ben teruggegaan en ze zeiden dat ze het altijd zo deden, en ik kreeg gee geld terug of nieuwe highlights of een kappersbon o.i.d.

Ik ben er dus niet tevreden over… met ombre hair heb ik zelf geen ervaring.

Mijn moeder laat het altijd verfen, dit ziet er goed uit. Gewoon hetzelfde als bij de dure kapper. Ik laat het daar altijd knippen, ook geen klachten over.
Waarschijnlijk ligt het aan het filiaal en de medewerkers…

Bij brainwash kunnen ze zelfs geen pony korter knippen. :cold_sweat:
Ik raad je creatos aan voor het verven van je haar.

Brainwash heeft mijn haar echt verpest met verfen.

Sowieso lopen daar altijd kapsters rond met vreemde/mislukte kleuren haar en nogal apart geknipt. Ik vertrouw dat soort mensen niet haha :stuck_out_tongue:

Okee bedankt! En iemand ervaring met zelf verven? (ombre)