Brainwash kappers. Betrouwbaar?

Bij ons in de woonplaats is een nieuwe kapsalon geopend; Brainwash. Dit is een nieuwe kapsalon, er zijn er nu 142 geopend in Nederland. Bij deze kapper kost iedere behandeling 15 euro (behalve voor verven betaal je 15 euro extra). Ik moet nodig naar de kapper om sowieso bij te laten punten en ik wil een lok laten knippen, en het liefst ook highlights laten zetten.

Heeft iemand van jullie ervaring met deze kapsalon? Ik vertrouw het namelijk ergens niet zo, gewoon omdat de prijzen ZO laag zijn… Ik heb lang haar en ik heb het al eens laten verpesten door een leerling en dat wil ik echt niet nog een keer.

Een link naar de site, zouden jullie naar deze kapper gaan?
http://www.brainwash-kappers.nl/index2009_test.php

Ik ga er ook altijd naartoe! Ze knippen het bij mij altijd prima (:

Ze hebben wel 142 salons, het lijkt me dus aardig betrouwbaar…

Ik denk dat het wel betrouw baar is anders loet je eens kijken op andere site’s naar reactes van andere mensen

Ben er 1 keer geweest… nog niet zo lang geleden. Ben wel tevreden hoe mijn haar geknipt is.

ja hoor ik ga altijd me laat daar altijd me haar knippen
bij mij doen ze knippen wassen fohenen en in model doen voor 14,-
en het ze knippen hartikke mooi(teminste bij mij dan)

oh ze begonnen op 13 euro en nou is alles al 15 :open_mouth:
anyway, ik ga er meestal heen (als ik al ga) Maar ik heb niet zo’n boeiend kapsel dus er kan niet veel verkeerd gaan. Maar je haar wassen enzo zit ook al wel in de prijs onbegrepen (:
Dusja ik vind ze gewoon goed, maar dat verschilt natuurlijk ook per kapster.
Trouwens ze doen ook gewoon mee aan kapperswedstrijden, dus moeilijkere dingen kunnen ze ook wel.

Ik kon niet echt klantenbeoordelingen vinden op internet, daarom vroeg ik het hier. Hmm vrij veel positieve reacties, ik denk dat ik het dan maar eens moet proberen :slightly_smiling_face:

Iemand ook ervaring met kleuren trouwens?

Ik vind dat ze op zich wel goed knippen alleen ze zijn er niet het klantvriendelijkst als je begrijpt wat ik bedoel. Maar goed dat is ook lastig als het altijd zo druk is. (:

Ik ga er altijd naar toe om te knippen, en dat bevalt heel goed : ) Kleuren heb ik geen ervaring mee.

Met kleuren heb ik geen ervaring nee. En wat Lasignora zegt is wel een klein beetje zo. Je moet ook wel een tijdstip uitkiezen waarbij niet zoveel mensen naar de kapper gaan, bijvoorbeeld op een doordeweekse dag ofzo. NIet op een zaterdagochtend! Je kunt namelijk gewoon binnenlopen en daardoor moet je af en toe wel lang wachten (een uur ofzo-.-’)

Klopt, dat is het nadeel van die kapper, het is vaak heel druk, waardoor je heel lang moet wachten. Want een keer stond ik in de rij en er stonden ongeveer 6 mensen voor me, ik had 2 en een half uur gewacht.

Bij de brainwash waar ik altijd heen ga is het personeel juist SUPER vriendelijk en gezellig. Dat ligt dus echt aan het filiaal waar je heen gaat. Vind ook dat ze super goed knippen/verven en highlighten dus ik heb er niks slechts over te melden.

ik ga daar ook altijd naar toe, ze knippen het altijd precies zoals ik het wil! echt heel fijn :3

Ik ga ook altijd naar de brainwash, nog nooit meegemaakt dat ze slecht geknipt hebben ofzo, laatst ook highlights laten zetten :grinning: ga eigenlijk altijd naar de brainwash

Het ligt maar aan de kapsters die er werken…

Ik ben er 3x geweest;
1e keer; Kapster deed willekeurig highlights overal waardoor het ongelijk verdeeld was.
2e keer; andere kapster gooide nieuwe highlights gelijk erin, maar knipte nauwelijks → mijn haar was nog steeds uit model
3e keer; zelfde kapster als 2e keer had gigantisch gevlekt met highlights (achterkant zat een hele horizontale streep) + ze vielen te geel uit + ze waren te dik geworden + een jonge andere kapster ging mijn haar gigantisch mishandelen door te heet wassen/fohnen en hard eraan trekken.

Oftewel; het ligt puur aan de kapster, maar ik ga niet meer terug :’)

Hee!
wij gaan altijd naar brainwash (hele gezin)
knippen goed voor zo’n prijs en ik en mijn zusje hebben daar ook hun haar geverfd!
xx

Die bij ons is afschuwelijk, ik wou m’n haar uitgedund hebben. Maar in plaats daarvan begon ze gewoon op verschillende plaatsen stukken eruit te knippen.
En ik heb ze er ook een keer laten verven, maar je zag het niet eens!

als je dik haar hebt die speciale techniek nodig heeft
niet gaan.