Brainindick-alert!! Mayday, mayday!

ach op die manier ken ik er ook nog wel een paar, maar niet alleen jongens btw. ook één meisje die echt maar aan één ding denkt: een andere jongen zoenen op een feest, anders is ze niet gelukkig

Er zijn altijd uitzonderingen… je moet hem ook niet in de kroeg zoeken.
Daar zitten vaak de basterds ja.

Ik sta stil, want ik loop mn lul achterna (oke, dat heeft niet veel met dit topic te maken).

Bij meisjes als jij kan ik niet veel anders zeggen dan; LEKKER VOOR JE!!!

:slightly_smiling_face: want als er zulke conclusies gelijk getrokken worden over ALLE jongens, dan zit 't probleem vaak eerder bij jezelf dan bij ALLES wat jij probeert te beschuldigen, en dan moet 't maar HARD aankomen ook vind.

Want d’r zijn namelijk zat jongens die van alles en nog wat kunnen krijgen, maar die dat namelijk gewoon niét doen als ze eenmaal een keer met iemand binden… maar nee, daar wordt niet naar gekeken, ik durf te wedden dat jij ook verkeerde vooroordelen in je leven gaat krijgen over bijv. allochtonen als jij 's naar 't nieuws ging kijken ofzo.

Vind 't echt gewoon zielig voor je. :slightly_smiling_face:

Precies…
*zucht*
mannen;
vrouwen horen achter het fornuis! vrouwen zijn dom, vrouwen zijn nutteloos
vrouwen;
mannen lopen alleen achter hun lul aan, zijn egoistisch, blablabla
ik word altijd zo gek van dat gezeur
we weten allebei ook wel dat we niet zonder elkaar kunnen. pff… mensen die met dat soort dingen zeuren is meestal iets overkomen…
*zuuuuuuuuuuuuucht*

Alleen je moet juist niet zoeken, want als je jongens zoekt vind je ze niet :’) Maar je moet goed niet-zoeken, dan kom je allemaal normale jongens tegen die een breinloos-geslachtsdeel hebben.

How jongens rustig maar;).

Zo serieus bedoel ik het allemaal niet hoor, sarcasme:P…

…ik snap dan totaal niet waar jouw gedrag vandaan komt =S

Zal wel met aandacht te maken hebben dan. :slightly_smiling_face:

Tut tut, rustig maar.
Je hoeft het niet zo persoonlijk te nemen hoor.
Ik denk dat dit topic ook voor een deel grappig bedoeld is.

Soms heb je zo’n dag het je even niet mee zit.
Zo’n dag heb ik vandaag dus, ik ga dan klagen, alles lekker dramatisch benaderen etc.
Het merendeel is niet zo serieus bedoelt hoor;). Ik gebruik graag metaforen en dan komen dingen soms niet goed over.

Om het even zonder kwats en ratjemetoe te verwoorden;):
Ik wil gewoon een vriendje! Eentje waar ik me op mijn gemak bij voel en mijn ei kwijt kan… Maar helaas loopt het steeds mis…

Say what?

ze bestaan wel, zoals mijn vriend.

vertel liever wat er net gebeurd is, waarom je zo overstuur bent. Kunnen we even helpen ofzoiets.

Vandaar dat 't jouw vriend is dan ofzo?.. :woman_facepalming:

Ik meende een leuke jongen ontmoet te hebben bij een concert de 11e van de 11e. Sinds die tijd 2 keer gezien maar wel smsen en msnen. En we gingen er best diep op in (vooral hij ging er diep op in, ik was vaak flabergasted maar vond het wel leuk), toen zei hij dat ie ook nog met iemand anders bezig was. En helaas wonen we ver van elkaar af en zie ik niet hoe hij is bij zijn vrienden met andere meisjes dus ik kan ook niets beoordelen.

Nooit vind ik iemand echt leuk, is er leuk in het spel komt het van iemand anders, vind ik iemand leuk verander ik in een hormoon-bom. Het is toch verschrikkelijk.

Deze week werd ik gek en had ik hem gestuurd: ‘‘Wat is nu de bedoeling tussen ons? Hoe zie je het verder gaan? Er hoeft niets vast te staan, maar de manier waarop het nu gaat maakt me gek. Kus’’
Krijg ik wat terug? Neuh hoor. Gisteren op msn sprak ik hem weer, en blijkbaar vond ie me alleen leuk om hoe ik eruit zag en mijn maagdelijkheid zal hem vast ook aangesproken hebben…

En vandaag meende ie gewoon weer te kunnen beginnen met: ‘‘Hey animal’’
Ik heb niets gereageerd, blijkbaar ben ik niet duidelijk genoeg geweest.
Ik ben verdomme 18, ik vraag niet om de liefde van mijn leven maar een beetje liefde mag wel:P…

Ik denk zelf dat ik ook de lat te hoog leg en mezelf meer moet laten zien als ik een leuke jongen zie. In het begin ben ik namelijk heel stil, maar ik doe me niet anders voor. Ik moet dan even peilen hoe ver ik met dingen kan gaan (humor, taalgebruik, whatever).

En ze zijn echt niet allemaal zo;). Dat snap ik ook wel!

Maar goed… je verwacht dus dat als je zoiets er neer zet dat iedereen 't op JOUW manier snapt? Dat lijkt me namelijk ontzettend onlogisch…

Nee klopt misschien ook wel, maar ik schrijf vaak mijn gevoelens van me af. En ik had het misschien wel anders kunnen verwoorden, maar daar heb ik niet bij nagedacht.

?

Ik vind het eigenlijk ook vreemd dat iedereen zo moeilijk doet. Het is maar sarcasme en iedereen vindt het fijn om soms te overdrijven;)…

Ik overleef het denk ik wel!

Ben het met je eens. :’)