Brainindick-alert!! Mayday, mayday!

Ik heb er geen vertrouwen meer in, het lijkt wel alsof de zwaartekracht ervoor gezorgd heeft dat het brein in de leuters zakt…
Bastards!
Of kan iemand me het tegendeel bewijzen :woman_facepalming: ?

Huh?

Snap niet echt wat je bedoelt! maar als het over jongens gaat die je gebruiken, dan kan ik je absoluut het tegendeel bewijzen: Mijn vriendje!

huh haha ik snap het niet (A)

Röntgenfoto?

Ik snap het ook niet helemaal denk ik.

Veel mannen zijn zo objectief om het simpel te verwoorden;)…

Niet mee eens, haha. Je moet gewoon goed zoeken!

Ik snap het nogsteeds niet maar het zal wel aan mij liggen :stuck_out_tongue_winking_eye:

ik neem aan dat TS bedoelt dat jongens nogal eens achter hun lul aanlopen, dus daarmee denken ipv met hun hoofd :wink:

Mijn vriendje [of misschien inmiddels zelfs ex vriendje] is er het perfecte voorbeeld van.

Precies. Ik houd er van om dingen dramatisch en theatraal te beschrijven;).

hihihihihi

Mijn broers en vader zijn een goed tegenvoorbeeld. Maar over de standaard 18-jarige jongens… nja

Goed zoeken zou ik zeggen.

Houston, we have a problem over here. :hammer:

maar ja, (veel) jongens denken nu eenmaal met hun geslachtsdeel.

A big one!

Ik ben best leuk hoor: Grappig, gevat, slim, in het begin heel verlegen maar als ik los kom weet je niet wat je overkomt, op mijn eigen manier erg sociaal, toon interesse in personen, doe mijn eigen ding, maak niet snel ergens een probleem van en ga zo maar door.

Maar blijkbaar is er toch iets mis met me waardoor jongens dat niet te zien krijgen en niet leuker dan leuk vinden.
Ik zou de lat ook lager kunnen leggen en niet de perfecte man willen hebben. Maar het is zoveel makkelijker problemen bij anderen neer te leggen in plaats van bij jezelf.
Dus penis-dragers, het is allemaal JULLIE SCHULD!!

Generalisaties: plezier voor de hele familie!

Ik stigmatiseer graag, het tegendeel is me helaas nog niet gegund;).

Jammer genoeg is zo’n inductieve stelling makkelijk tegen te spreken:
Ik (en zo te zien zat andere meiden in dit topic) kennen meerdere aardige jongens, dus nee, niet alle jongens denken met mister happy.

Ik vind het zo jammer dat er zo gegeneraliseerd wordt over mannen en vrouwen, nog steeds. Ik dacht dat we de Mars/Venus tijd wel voorbij waren.

Je hebt ook wel gelijk. Ik heb ook mannelijke vrienden en bij hen is dit inderdaad niet zo;).

Maar het is zondag en dat is mijn baaldag. Die enkele keer dat ik iemand leuk vind, gaat het altijd mis. ‘‘Jouw tijd komt nog wel’’ zeggen ze dan. Wanneer dan? Ja, ik ben nog jong. Eigenlijk mag ik ook helemaal niet klagen, maar dat is af en toe zo fijn!

jup ze volgen nog altijd hun lul , ook al merk je het soms niet.