Brain Wash kappers

Hoi,
Ik weet niet of jullie gehoord hebben van die Brain Wash kappers, maar ik wil er wel een uit proberen iemand ervaring gehad? + Ik wil m’n extensions er heel misschien laten zetten, iemand die weet wat je ongeveer moet betalen voor 60 cm?

Ik ga altijd naar BrainWash en het bevalt me prima. Ze proberen je af en toe wel producten aan te smeren, maar verder zijn ze altijd vriendelijk.
Normaal betaal je 15 euro voor wassen, knippen, föhnen, ik heb geen idee wat extensions kosten. Staat misschien op hun website?

staat er helaas niet op :grinning:

staat er helaas niet op :grinning:

Ik ga altijd naar Brainwash en ben er ook tevreden over. Alleen ik heb ook geen idee hoeveel extensions kosten.

Doet de Brainwash wel aan extensions zetten eigenlijk? Want toen ik er laatst was, was de persoon die mijn haren knipte nogal negatief daarover. Heb ook nooit iemand daar extensions zien zetten etc.

Ik wil mijn haren laten kleuren, dat is toch ook 15 euro? Ik wil niet mijn hele kapsel, gewoon highlights.

@ requin, de prijs is afhankelijk van hoeveel highlights je wilt en het kan ook nog zijn dat er toeslag op lang haar bij komt als je lang haar hebt.

10 high lights zijn 15 euro, 20 high lights 30 euro.

Ik ben ook een aantal keer naar de brain wash geweest en mn moeder en zussen ook.
De kwaliteit verschilt heel erg daar, de ene keer heb je een hele goede kapper, de volgende keer een slechte.
Ik heb mn highlights laten zetten daar, en die waren perfect, maar mn pony die ik daar heb laten knippen is echt lelijk geworden…
Je moet het dus zelf weten (:

ze zetten geen extensions

ze proberen je echt allemaal producten aan te smeren en de ene kapster daar is heel goed en de anderen heb ik wel eens mijn twijfels bij

en je kan toch bellen/mailen om te vragen of ze dat doen en hoe duur dat is

want het staat dan wel niet op de site maar bij een collega hebben ze ook bruidshaar gedaan en dat staat ook niet op de site

Het is 15 euro als je er een spoeling in laat doen (die zegmaar een paar dagen houdt). Als je permanent wil kost het meer.

Ze hebben mijn haar geel geverfd en er een vogelnestje in geknipt. Bij mijn broer hadden ze een soort bloempotje aangemeten. Bij een vriendin hadden ze het juist weer heel mooi geverfd. Ik denk dat je gewoon heel duidelijk moet zijn, maar brainwash behoort zeker niet tot één van de beste kapperszaken.