boze vriendin

ik heb (een best goeie) vreindin… maar de laatste tijd doet ze een beetje vreemd. Ze heeft me 3 x bedreigt om te vernederen. een keer probeeerde ze het, maar mijn andere vriendinnen hielpen me wel dus was het nie gelukt. Ik weet nu nie wat ik moet doen. iem. tips?

Hmm, misschien is er iets aan de hand of is ze om een bepaalde rede boos? Succes iig :slightly_smiling_face:.

Hmm dat is idd vervelend, ik zou haar een keer apart nemen en vragen wat er aan de hand is en waarom ze opeens zo doet…
Als ze dan weer gewoon doet alsof er niks aan de hand is (en later weer dat zelfde gedrag vertoont): dumpen die vriendin!

-

waarom wilt ze je vernederen dan?

maar verder… ik zou er gewoon even over praten.

Een best goede vriendin die je wil vernederen. Leuke vriendin dan? :grinning:

Oke maar serieus, waarom zou ze dat doen?
Praat er met haar over. En anders met haar ouders, dat ze oppeens heel raar doet tegen jou. Misschien weten hun meer, als jij van haar een best goede vriendin bent geweest, dan ken je haar ouders wel. Dus kan je daar mee praten en kunnen ze die dingen ook in vertrouwen bij jou afleggen. Je vraagt er niet voor niks naar.

Als ze je ging bedreigen om te vernederen is het echt geen goede vriendin …
Vraag waarom ze dat wou doen.

Vraag waarom ze zoiets doet?
Ik vind het geen goede vriendin, zelfs als je boos bent doe je zoiets niet als vriendin.

praat met haar wat er aan de hand is
blijf er niet mee zitten
dat is geen vriendin die jou bedreigd vernederd
is boos op je of spelen hele anderen of toch jaloezie