Boze vriendin

Heey meiden, ik heb een probleem. Hier komt een heel lang verhaal, suc6 met lezen :relaxed:Ik zit nu in de 2e en ik heb leuke vriendinnen enzo, nooit echt ruzie met hun gehad. Maar ongeveer 1/2 weken negeert 1 vriendin mij en doet ze best wel bot. Ze doet meestal wel bot, dat is haar persoonlijkheid. Maar nu vervelend tegen mij. Ik snapte niet wat er aan de hand was, en durfde het ook niet te vragen omdat ik om een of andere manier toch een beetje bang ben. Ik vroeg het aan een ander vriendin die ik nu D noem zij wist het ook niet, en zij vroeg het dus ook aan een andere vriendin die noem ik even A of ze boos op me is. Dat meisje zei dus dat ze boos op me was. Ik schrok best wel want ik snapte natuurlijk helemaal niet waarom. Die vriendin zei dat dat die vriendin die mij negeerde boos was omdat ik een ander meisje zogenaamd ‘claimde’. (K) En dat is een hele goede vriendin van haar. Ik dacht ja ik ben misschien beetje close met haar maar ik claim niet echt. Dat meisje dat me negeert is vooral heel close met A en K en ik vind juist dat zij hun claimt, en sommige vinden ook dat zij met A helemaal plakt. A vind ook dat ik claim. Ik had gister een feestje met mijn vriendinnengroep, maar ik ben niet gegaan. Ik had me vrijdag op school ziekgemeld dus ik was nog steeds niet echt lekker, en ik had ook helemaal geen zin in dat meisje. D zei ook dat ik maar niet heel de tijd met haar moest hangen, anders worden ze ook boos op haar zei ze. Ik vroeg aan K of ik ‘claimde’ Ze zei, niet echt we mogen toch gwn vriendinnen zijn. Ik heb nog nooit echt ruzie gehad met vriendinnen dus ik voel me best wel rot. Ik ben ook bang dat ze alles tegen iedereen door gaat lullen en niemand me meer mag. Help me moet morgen weer naar school en dan is zij er weer ook.
Ik heb trouwens wel sorry gezegd op app enzo, ze vroeg toen weer waarom claimde je haar, ik zei weer niet m’n bedoeling enzo, maar ze negeert me. Ik zou me beter voelen als ze zegt, oke ik vergeef je ofzo, nu voel ik me echt kut. Ze had me trouwens ook niet getagd in een insta foto. Is dit niet allemaal een beetje overdreven van haar? help me xxx en bedankt voor het lezen

Ik ben al weer wat ouder dan jij bent, en kan me toch eht niet meer druk maken over “waarom ben ik niet in die foto getagd??” maar ik kan me voorstellen dat jij daar misschien toch gekwetst door bent als je normaal wel in haar foto’s getagd wordt.

Ik denk dat 't allemaal wel weer overwaait en dat jij je niet moet terug trekken. Misschien kun je er op letten dat jij je aandacht verdeelt over alle meiden uit je vriendengroep? Maar je hoeft net zoals K (?) ook zegt, niet te stoppen met haar vriendin zijn! Kom op zeg, dat is echt niet nodig.

Vind het knap dat je het verhaal snapt, kuddos :wink:

Ja sorry ben niet goed in verhalen uitleggen enzo😂

Bedankt!

Komt wel goed, don’t worry! Ik was (ben…) altijd al bang geweest voor ruzies gelukkig heb ik dat al 3 jaar niet gehad. Ik weet hoe het voelt het leek bij mij altijd dat iedereen tegen mij zou zijn en dat ze na school op mij zouden wachten en in elkaar slaan en dat ze tijdens de lessen naar me zouden schelden en dingen naar me hoofd gooien etc. maar geloof me zulke dingen gaan echt niet gebeuren je moet alleen oppassen met wat je doet en wat je zegt en idd zoals vaguah^ al zei probeer je aandacht te verdelen en het meisje waar je het meest aandacht aan gaf waardoor dat meisje boos werd probeer wat afstand van haar te nemen niet contact verbreken ofzo maar gewoon wat minder mee omgaan en als die boze meisje wat is afgekoeld moet je gewoon doorgaan met je leven het gaat zo voorbij maak je maar geen zorgen :slightly_smiling_face:

Bedankt stelt me erg gerust💗