boyyy

heey

ik ben net nieuw hier maar ik heb hulp nodig.

ik ben verliefd op een jongen bij mij in de klas

hij is nog al populair maar ik zie wel dat die me opzich best veel aandacht geeft

ook dat die naar me kijkt en me aanraakt.

maar 1 probleem het is net uit met zn vriendin en mn ouders vinden het niet zo goed dat ik vriendjes neem

maar hiji is gewoon zoo leuk en lief grappig enzo enenen hij is op de zelfde dag jarig als ik dus we zijn precies even oud hahaa

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

xx :hugs:

Voeg hem toe op facebook en probeer een gesprek met hem te beginnen, dit kan in het echt zijn op school maar ook op facebook. Als je gezellig met elkaar praat merk je al gauw genoeg of het klikt. En ja wat ouders betreft, ooit krijg je toch wel een vriendje dus ooit zullen ze het moeten accepteren, maar aan de andere kant begrijp ik hun reactie wel want je klinkt nog heel jong, hoe oud ben je? :slightly_smiling_face:

15 bijna 16 :slightly_smiling_face:

Oke dan vind ik je niet echt jong voor een vriendje, ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Gewoon een gesprek aanknopen en kijken of het klikt. En anders kan je altijd nog die jongen meenemen naar huis en kunnen je ouders ook zien dat het gewoon een goede jongen is en misschien vinden ze het dan geen probleem als hij jouw vriend wordt :slightly_smiling_face:

Omg story of my life. Behalve dat aanraken en vele naar mij kijken.

Voor de rest, in de klas zitten, het populair zijn en het op dezelfde dag jarig zijn is gewoon echt vreselijk waar haha.

Geen tips sorry :frowning_face:

Wat leuk dat jullie op dezelfde dag jarig zijn!

Verder sluit ik me aan bij Norman Reedus.
Probeer gewoon een gesprekje aan te knopen en als het dan goed klikt praat je wat vaker met elkaar. Op gegeven moment kun je voorstellen om een keertje wat leuks met elkaar te doen, een drankje in de stad doen ofzo of lekker een terrasje pakken met dit mooie weer :slightly_smiling_face:
En dan loopt het vast allemaal vanzelf!!
Heel veel succes :slightly_smiling_face:

Algemeen topic.

ahh ik heb vandaag met hem gepraat via skype het was echt heel gezellig we gaaan maandag na school tijd samen iets doen maar wat weten we nog niet :slightly_smiling_face:

het is me gelukt hoor :blush:
ik heb even heel goed met mn ouders gepraat
en toen met die jongen om te zeggen dat ik hem leuk vind
en het was wederzijds
:grinning: dus nu hebben we met elkaar :grinning::smiley:

Leuk voor je! :slightly_smiling_face: