boyy aan andere kant van nederland .>>>

[b][i][i][b]tsjaaa en dan word je verliefd op een jongen aan de andere kant van nederland…

Ik heb deze jongen leren kennen op een feest van een toernooi waar ik aan mee deed hij vroeg me mn nummer en die gaf ik eerst hadden we maar een beetje contact en werd dat later helemaal niks meer een paar maanden later begon het contact weer. we praatten laat maar zeggen 24/7 en ik begon verliefd te worden en hij ook het was een MATCH. plannen waren om in de vakanties aftegaan spreken maar die was helaas dus net voorbij… dus dat werd wachten en wachten en what’sapp en skypee… het contact werd wel iets minder helaas en ik vond het best vervelend nu spreek ik hem eigenlijk niet echt meer en heeft hij nog wel gevoelens voor me maar wel steeds minden ik, wel nog voor hem wel iets minder maar ik vind het zoo moeilijk… kunnen jullie me misschien raad geven? ik krijg hem maar niet uit mn hoofd !!

lovee YOURSUPERHERP_x0 :couplekiss_man_woman:[/b][/i][/i][/b]

je hebt wel gelijk maar hij zit nog zoo in mijn hoofd krijg em der maar niet uit ! en al zie ik een andere leuke jongen moet ik steeds aan hem denken…

Ik denk dat het heel moeilijk wordt aan de andere kant van Nederland, maar ik ben ook zo’n typ die het liefst een vriend om de hoek heeft. Weet natuurlijk niet hoe jij dat ervaart.

Loveee Jara. xo

ik ben eigenlijk ook meestal van vriendjes om de hoek maar dan loop je tegen zo’n iemand aan …

Mijn vriend woont 170km van me af, en ik ben al 4,5 jaar met hem samen.
Dus dat valt wel mee. Je moet er aan werken ofc.

ik heb zelfde gehad, ik was op schoolkamp en ontmoette een super leuke jongen, het klikte gelijk, jammer genoeg woonde hij in amsterdam en ik helemaaal in overijssel, dus ik huilen enzo haha ;$
we skypte en whatsappte veel, maar toch is beter om te vergeten, je hebt er niks aan, je weet niet of hij echt te vertrouwen is, want je weet nooit wat hij doet in zijn eigen stad/dorp … en je ziet hem suppeeer weinig dan

ahaha dat is dus wel bij mij gebeurd bij mijn oude ex.
maar ontopic.
ik zou die jongen toch laten gaan,want hij woont zo ver van je .

Ik zou hem maar vergeten. Als jullie elkaar echt leuk vonden zou het misschien kunnen werken, maar zoals je het nu beschrijft zou ik het lekker laten gaan. Het heeft geen zin om op iemand te blijven hopen die aan de andere kant van het land woont en niet eens echt duidelijk maakt dat hij je leuk vind.
Pas als je echt verliefd bent en 100000% voor elkaar wil gaan heb je kans dat je relatie slaagt.
En het is echt moeilijk om je vriend op flinke afstand te hebben, dus ik zou m maar zo snel mogelijk vergeten, want zoals je het beschrijft wordt het niks in mijn ogen.
Sorry, klinkt misschien bot, maar zo zie ik het.

ik heb tegen hem gezegd of het misschien zouden kunnen proberen maar dat vond hij geen goed idee dus dat word echt jullie hebben gelijk idd vergeten…