Boytroubles.

Oke, ik heb dus nu al voor 10 maanden een vriendje.
Alleen laatst vroeg ik aan de telefoon; hou je van me?
toen zei hij; daar geef ik geen antwoord op.
Daarna deed hij heel raar op school. En negeerde hij me. En stuurde vage smsjes.
Dus ik had gevraagd of we na school even konden praten. Ik had gister met hem afgesproken was tie weggegaan omdat tie zogenaamd haast had. Vandaag had ik afgesproken met hem en toen was tie weer weg. Daarna had ik gestuurd; zullen we zaterdag afspreken bij jou thuis? Had hij gezegd; Dat heeft denk ik niet echt nut waarom niet gewoon na school? Daarna een paar smsjes verder had ik gevraagd; Maar je geeft toch nog wel om me? Toen had hij gestuurd; Ja ik geef om je maar… ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. En ik geloof dat hij het gaat uitmaken. Maar ik had deze week er al over nagedacht om het uit te praten en als dat niet ging werken dan uit te maken. Maar nu ik weet dat hij vrijdag het misschien gaat uitmaken. Doet het best pijn. Wat moet ik tegen hem zeggen. Ik wil echt niet gedumpt worden of tenminste wil ik het uitmaken. HELP! Zit er echt heel erg mee!
Thanks!

Als jullie het samen uitmaken, hebben jullie er allebei geen last van:)

samen goed praten, en anders samen uitmaken.

Sterkte meid! Laat je even weten hoe het is gegaan?

hmm wat kut dat je niet weet waar je aan toe bent!
succes ermee en laat het ons even weten

Auwtch, pijnlijk, zo’n antwoord. Ik heb zoiets van, als hij na 10 maanden een relatie met jou te hebben zijn gevoelens naar jou toe niet kan uiten, dan is hij je liefde niet waard. Het moet nu eenmaal van 2 kanten komen. Maar misschien heeft hij wel een reden dat hij niet kan zeggen dat hij van je houdt, door iets wat hij in zijn verleden heeft meegemaakt, ofzo? Ik weet het niet, maar het is in ieder geval niet leuk voor jou. Ik wens je veel sterkte!

Maar hoe kan ik overhalen om het bij hem thuis uit te praten. Want op school is gewoon niet chill. Ik vind dat we er wel rustig over moeten praten. Of heeft hij gelijk? Wat vinden jullie?

Uiteraard, serieus praten over een relatie moet sowieso privé gebeuren, vind ik, dus bij iemand thuis, niet in het openbaar. Ik zou tegen hem gewoon zeggen wat je hier zegt, namelijk dat je vind dat je er rustig over moet kunnen praten en dus niet op school ofzo.

uhm het uitmaken betekend niet meteen dat je er geen last van hebt?

[quote author=blackwhiteblack link=topic=209280.msg[quote author=Sunlightt link=topic=209280.msg[quote author=Sunlightt link=topic=209280.msg9598717#msg9598717 date=1315332278]#msg[quote author=Sunlightt link=topic=209280.msg9598717#msg9598717 date=1315332278] date=1315332278]#msg[quote author=Sunlightt link=topic=209280.msg[quote author=Sunlightt link=topic=209280.msg9598717#msg9598717 date=1315332278]#msg

[quote author=blackwhiteblack link=topic=209280.msg[quote author=Sunlightt link=topic=209280.msg[quote author=Sunlightt link=topic=209280.msg9598717#msg9598717 date=1315332278]#msg[quote author=Sunlightt link=topic=209280.msg9598717#msg9598717 date=1315332278] date=1315332278]#msg[quote author=Sunlightt link=topic=209280.msg[quote author=Sunlightt link=topic=209280.msg9598717#msg9598717 date=1315332278]#msg

Nee, maar dit kwam op mij over alsof ze haar vriendinnen niet zou durven vertellen dat hij het uitgemaakt heeft en dat zij hem daarom voor wil zijn;).

Natuurlijk vertel ik mijn vriendinnen gewoon dat we uit elkaar zijn. Not to be ashamed off. ; )

Gewoon goed praten. En kijken wat jullie willen.
Laat je weten hoe het is gegaan?

Maar stel dat hij er niet over praat maar gewoon zegt het is uit?
Wat dan? In tranen uitbarsten? Ik voel me echt weet niet. Ik heb gemengde gevoelens. Want met deze jongen ben ik toch 10 maanden samen geweest. Maar aan de andere kant botstte onze persoonlijkheden wel eens. Ik ben een heel druk en niet verlegen meisje en hij is stil en best wel verlegen.

hij moet er met jou er over praten
het is meer durf bij nodig hij wil je iets vertellen maar durft niet te zeggen
blijf er over praten wat er nou aan de hand is

vind je het niet erg als het uit gaat ofzo, je praat echt alsof het al zo is.

Nee ik vind het niet leuk dat het uit gaat. Maar nu weet ik dat het uit moet gaan want wat vandaag is gebeurd.
Oke van z’n beste vriend heb ik dit gehoord:

1. Mensen wisten al dat hij het uit ging maken.
  2. Hij wou het voor de vakantie uitmaken maar durfde niet omdat hij bang is voor mij (ik bedoel wtf?)
  3. Hij heeft tegen vriend gezegd dat hij me nooit echt super leuk heeft gevonden alleen een lief meisje.

Ik bedoel, dit komt toch echt hard aan. Ik voel me hier ook echt kut over. Dit had ik nou echt niet van hem verwacht. Dus ik ga morgen of overmorgen met hem praten en dan is het over. Ik ben echt gewoon boos op hem. Hoe hij zo gevoelloos kan zijn…

Aah jezus, waarom zou hij dat over je zeggen als jullie zo lang hadden? Wat een eikel.

Ja inderdaad, ik heb echt zowat heel de dag gehuild op school.
En ik voel me gewoon zo klote.
Hoe kan je zeggen dat je van iemand houd terwijl je me dan niet eens echt leuk vind. Het zijn niet zomaar 3 woorden. En het ergste is dat het niet eens uit is.
Tips voor uitmaken? Want ik ben nu echt boos op hem! Mijn vriendin zei al; Je moet het uitmaken waar iedereen bij staat en dan rustig zeggen ‘’ je bent het zieligste persoon die ik ooit heb meegemaakt, het is uit ‘’ Wat vinden jullie wat ik moet zeggen?

Bah, van dit soort jongens walg ik nou. Hoe kan je iemand nou zo aan het lijntje houden?! Wat een lul.

Veel sterkte, meid. En remember: plenty more fish in the sea :slightly_smiling_face:

zker niet de manier van je vriendin.
Gewoon vragen of die dingen waar zijn.
zoja, gelijk uitmaken.
zoniet, praten.