Boystrouble!

hoooi iedereen,
ik heb een probleem en ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen. twee maanden geleden is het uitgegaan met mijn ex. Van het weekend was de eerste keer dat we weer samen met een groep uitgingen (hij had me gevraagd, om mee te gaan uit het niets.). Ik zag het in eerste instantie vriendschappelijk, omdat we graag vrienden wilde worden en hij vast wel wist dat ik net over hem heen was. Ook had ik gehoord dat hij met een ander meisje bezig zou zijn, maar dit weet ik niet zeker… De avond begon gewoon gezellig vriendschappelijk, met af en toe een kleine flirt. Maar het werd steeds erger. Hij kon gewoon niet van me af blijven leek het wel! Hij zat telkens aan mijn hoofd, mijn buik en af en toe aan mijn handen. We hebben niet gezoend en na die avond nog een paar smsjes gestuurd naar elkaar (wel normalen), maar op de laatste heeft die niks meer terug gestuurd. WAT MOET IK HIER NU VAN DENKEN?

Alvast heeel erg bedankt en sorry voor het lange verhaal haha! liefss!

niks. Het is toch niet voor niks uit? Ik zou hem gewoon laten en het er niet meer over hebben en als hij het volgende keer weer doet gewoon vragen waar hij mee bezig is.

Nja, misschien heeft ie spijt, ik zou het nog even aankijken wat ie verder doet. Maar als jij niks meer met hem wil moet je het hem dan wel duidelijk maken.

Jaa en vriendin van me was mee, en die dacht dat die me nog leuk vond maar dat meisje waar die nu mee bezig is ken ik en ik vind het echt heeel lullig voor haar. Eigenlijk wil ik hem ook erover spreken, maar ik durf dat eigenlijk niet omdat het nu weer net goed gaat en ik bang ben dat we dan weeer van voor af aan moeten beginnen…

misschien bedoelde hij er niks mee, dat hij de heletijd aan je zat. Natuurlijk, ik zal ook denken dat hij met me probeert te flirten enzo, maar voor sommige jongens betekent het niks…
Vraag anders altijd voor de zekerheid even om duidelijk!

Hij is het gewoon nog niet helemaal gewend dat hij niet meer aan je mag zitten denk ik. Dat klinkt raar.

Ik was hem een maand nadat het uit was ook tegengekomen tijdens het uitgaan en toen was het juist heel gewoon, zonder dat hij telkens aan me kwam enzo. dus dat is ook weer zoiets raars ahah.

ooh dat is dan wel heel vreemd inderdaad.
misschien vindt ie jou idd nog leuk? vraag het hem gewoon, de volgende keer althans, als hij weer zo doet, en anders moet je t gewoon laten (ook omdat je zelf zegt dat je dan wéér van vooraf aan moet beginnen;)
succes

Duidelijk maken dat jullie uit elkaar zijn & waarom hij dat doet ;'D

Ik denk idd dat ik het er gewoon even bij laat en de volgende keer, dat zal wel met het gala zijn dat we op een bepaalde plek samen zijn, hem gewoon vraag of die me nog leuk vindt ofzo. En anders zoekt die zelf maar contact met me, nu is het zijn beurt! dankjewel allemaal!