boyspanel

njaa zeg, jullie hadden beter die artikels kun stoppen met ‘Show je huisdier’ of weet ik veel wat… maarja dat is mijn mening. Echt jammer want boyspanel vond ik persoonlijk altijd een van de leukste artikels!

oh wat jammer! ik vond dit altijd het leukste artikel.

+1
show je huisdier vind ik dan wel leuk
maar girl issue vind ik minder dan boyspanel.
want ik keek altijd uit naar de boyspanel iedere week.

Jammer!

‘Show je huisdier’ vind ik persoonlijk ook niet leuk, want ik heb thuis ook wel genoeg dieren en ik ben er niet zo in geïnteresseerd (wel in dieren, niet in andermans huisdieren).
En waar zijn die artikelen over designers? Die mis ik ook…

We zijn gestopt omdat de meeste vragen al geweest waren (we kregen eigenlijk alleen maar dezelfde binnen, vandaar!).

ah jammer! Was inderdaad 1 van de dingen die ik iedere keer opnieuw las. Vond het leuker dan Girl Issue want die las ik al genoeg op het forum…

aah dat was echt leuk :open_mouth:

ah jammer… ik deed soms extra wel me laptop weer aan om even te kijken of het er al op stond…

is het boyspanel gestopt? wat jammer! dat vond ik nou het leukst. die girl issues vind ik maar niks… :frowning_face:

heeel jammer dat het is gestopt, dat vond ik echt de leukste artikelen
kan er niet ook zoiets voor in de plaats komen met meerdere mogelijkheden

+1

Niet om rude te zijn, maar alle huisdieren zijn toch ook hetzelfde? (Jaja, ik snap dat iedere kat er anders uitziet, maar come on, een kat is een kat).

wrrom weten we daar niks van :frowning_face:… Ik wil Boyspanel!

wat jammer!
het enige artikel waar ik nou echt naar uit keek!

een idd dat ‘show je huisdier’ is niet echt boeiend voor meiden van onze leeftijd volgens mij:$

:frowning_face:

YEAH. i luvvvvv boyspanel (:

• jammer dat 't weg is.

is t boyspanel weg? :frowning_face:
dat vond ik t leukste artikel!

jammer dat Raoul weg is… ;$