boys !!!

ik heb echt een probleem!!!

Ten eerste ik ben verliefd op een jonge die al een lief heeft. :confused:

Maar hij vind mij leuk dat zecht hij mij heel vaak. Ik praat heel veel met hem zo veel dat het de laatste tijd droog word omdat we echt alles al tegen elkaar hebben gezecht. Ik loop zo zot van hem Mijn beste vriendin vind die jongen ook heel leuk dus ze haar kan ik ook niet kwetsen; Maar wat ik het ergste vind is dat hij mij probeert te vermijden maar als we dan echt aan het praaten zijn voelt alles goed te gaan; we gaan zelf afspreken enzo.

HELP aub :frowning_face:

Dus wat wil je nu?

ik wil advies alles loopt in het honderd ik kan niet meer normaal met hem praaten mijn vriendin doet moeilijk ik wet het allemaal even niet meer;
:frowning_face:

Praat met die vriendin erover. Die jongen vind jou leuk, gunt zij jou die jongen? Dan neem je met hem. Wilt ze dit niet omdat ze hem nog leuk vind en dit ongemakkelijk gaat worden, dan niet.

Ik wou dat het zo makkelijk was want je weet nog niet alles zij is heel erg obsesief naar mij soms denk ik zelf dat ze bi is want ze probeert me te kussen enzo als ik er met haar over praat zecht ze dat het niet zo is; Maar probeer ik dan met een jonge een relatie dan doet zij er alles aan dat het mislukt namelijk al 4 keer gebeurd :confused:

En pink lover ik voel mij er heel heel schulldig bij. Maar hij is een jonge :stuck_out_tongue: hij is wel met mij aan het flirten maar of hij dat zelf door heeft weet ik niet :p. Hij zecht dat ik leuk lief en mooi ben enz maar ja of hij het zelf door heeft :confused:

Dat vind ik normaal ook maar als je verliefd bent denk je daar helemaal anders over…

Dat is geen excuus hoor

Ik zech dat dat je je als een idioot gedraagt door iets te willen met een gozer die al een vriendin heeft

oke dan ik heb het begrepen…