boys

ik heb voor problemen gezorgd met een jongen dat ik supergraag zie en ik denk dat hij mij ook graag ziet. Alleen heb ik door roddels mij vanalles laten wijsmaken en dat was iemand die ik heel fel vertrouw. Nu heb ik hem beschuldigd voor iets dat niet klopte en hij wilt niks meer van hem laten horen ik weet nietmeer wat ik moet doen! :frowning_face:

De situatie even laten rusten en weer contact zoeken op het moment dat diegene er weer voor openstaat, allles uitleggen en hopen dat hij je wil vergeven.

1. Duidelijke titel zou fijn zijn
  2. Eerlijk gezegd weet ik totaal niet wat je bedoeld, aangezien ik niet weet wat je (globaal) gedaan hebt. Enige wat ik kan zeggen: bied je excuses aan en probeer het uit te praten

ik heb mijn excuses al aangeboden en proberen te praten maar hij reageert niet en ze hadden mij gezegd dat hij heel veel loog tegen mij

en sorry voor de onduidelijke titel wist niet goed hoe het werkte

Heb je hem face 2 face gesproken? Als het zo belangrijk voor je is om het weer goed te krijgen, dan zou ik hem als ik jou was er alles aan doen om het uit te praten. En ja, dat vind hij niet leuk, maar veel heb je niet meer te verliezen. Ik zou hem een keer apart nemen en hem zeggen dat je dit heel graag uitgesproken wilt hebben.

Ja precies dat! Gewoon naar hem toe gaan en hem bellen zo van; ik sta buiten, om de hoek van je straat! Wil je alsjealsjealsjeblieft even naar mij luisteren?

ja wou ik al doen maar hij is veel weg en gaat werken als hij niet antwoord kan ik niet weten of hij thuis is of niet maar hij is het wel waard

Hoelang geleden is dit gebeurd? Als het een paar dagen is kun het misschien even laten rusten. Ik denk dat hij sowieso wel je berichtjes gelezen hebt. Misschien kun je hem anders een berichtje sturen met daarin dat je het uit wilt praten, het je spijt en dat dit heel belangrijk is. Vervolgens kun je zeggen dat je hoopt er samen op een goede manier uit te komen, omdat de situatie nu voor beide niet leuk is? Heel veel succes meid!

nee het is nog maar 2 dagen geleden maar ik wil het zo snel mogelijk oplossen ik heb dat allemaal al gezegd in een paar berichtjes bedankt voor de hulp!

Geduld , waait wel over normaalgezien!

je excuses aanbieden en doorgaan met je leven. je moet gewoon afwachten hoe het loopt.

hij heeft vandaag iets laten weten en hij zei dat we misschien beter vrienden kunnen zijn maar ik ga morgen naar hem toe om alles uit te praten maar hij is nu heel fel gekwetst zei hij.