Boys problem

het is meer dat ik het graag kwijt wil en wat jullie in mijn situatie zouden proberen/doen.

Het gaat over een jongen. Eerst waren we goede vrienden maar al snel kregen we iets met elkaar, ik vond hem heel leuk maar het voelde toch niet oké. Daarom heb ik het uitgemaakt. Ik begon hem na een tijdje weer leuk te vinden. Hij gaf (vrij logisch) niet meer veel reactie hierop en vond mij niet meer leuk.

Ik ben er overheen gekomen, maar vandaag hebben we weer leuk gepraat in de pauze omdat ik hem iets moest vragen. Ik voel in me dat ik hem nog steeds wel een beetje leuk vindt, ik word blij als ik leuk met hem praat. Het herrinert me aan de leuke tijden die we hadden, en die wil ik nog steeds graag terug. Maar aan de andere kant weet ik ook dat de kans dat hij me leuk vindt klein is. Ik voel me hier heel kut over en ik zit er best wel mee … hoe kan ik hem óóit uit mijn hoofd krijgen als dit steeds opnieuw gebeurt als ik weer eens met hem spreek?!
ook voel ik me er onzeker door (ben ik wel goed genoeg … etc)
Heeft iemand hetzelfde ? Begrijpen jullie mij ?

Ik wil niet lullig zijn, maar je hebt het toch een beetje voor jezelf verpest;)
Je zou met hem kunnen praten over wat je voelt, en dat je graag weer een leuk contact wil hebben. Maar ik denk dat hij terecht meer rede heeft om zich onzeker te voelen dan jij;)

Ik zou hem een keer precies vertellen wat je voelt. Als hij je uiteindelijk niet terug wilt kan je daar waarschijnlijk helaas niets aan doen.

Je moet op 'n rustig plekje met 'm gaan praten, wat je voor hem voelt, maar dat je de vriendschap niét wilt verpesten. Als hij niets voor je voelt: Laat 'm lopen. je bent hoe je bent, je daar kan je niks aan doen, jammer dan dat hij het niet ziet. Er lopen vast veel leukere jongens rond die het wél zien! :grinning:

thanks loveandlife ! daar zit wel iets in :slightly_smiling_face: ik heb het er eigenlijk al vaker met hem over gehad … ik denk dat ik verder moet met mijn leven

Ik ben het ook eens met loveandlife. Ik denk dat hij juist een beetje kortaf/afstandelijk doet, omdat hij al eerder door je is gekwetst toen jij hem niet meer leuk vond. Daarom zal ik extra voorzichtig zijn nu: Weet je zeker dat je echt voor hem wilt gaan? Krijg je later niet weer het ‘‘niet-oke gevoel’’ bij hem? Als dat echt duidelijk is, zou ik er voor gaan. Vertel hem wat je voelt: Je hebt niets te verliezen. Go for it girl!