boys ontmoeten

heee

ik vind het altijd heel moeilijk om op jongens af te stappen
op school durf ik echt niet, want stel dat ze me helemaal niet moeten,
en dan kom ik ze altijd nog tegen.
dat vind ik echt veel te genant

ik heb wel vaak oogcontact met jongens (in de stad, buiten etc.), maar daar blijft het altijd bij
en daar wil ik graag verandering in brengen

hebben jullie tips om op jongens af te stappen en hoe je contact met ze kan krijgen?

bedankt (:

[i]Weetje ik durfde dat ook nooit (ofja had er eigk ook niet echt de behoefte aan) en toen kwam er een op mij af en dat is nu mijn vriendje :’)

Nee maar ik zou gewoon een casual gesprekje met iemand houden, bijvoorbeeld op school kun je vragen wat voor les ze hebben en dan gaat het al snel vanzelf. En trouwens ook al loop je een keer een blauwtje, so what?[/i]

stap er eens op af, nee heb je ja kun je krijgen

Nou ik zou klein beginnen. Niet gelijk op school op iemand afstappen, maar ergens op een plek waar je diezelfde gast niet zo snel tegenkomt. Eerst lang genoeg oogcontact maken, als het hoop heeft kun je op hem afstappen.

misschien keertje met uitgaan proberen?

naar feestjes van vrienden gaan?
want daar word je ook sneller voorgesteld enzo en sta je soms in groepjes

Ik werk in een jongens kleding winkel: Chasin’
Heb onwijs veel leuke collega’s en ontmoet elke dag leuke jongens :wink:

Naar veel feestjes gaan, en uitgaan als je dat mag. En veel dingen met je vriendinnen doen; misschien kennen zij wel leuke jongens en kun je een keertje met ze mee!

ga niet in je stad en spreke iedereen aan met de gedachte ik hoef julie toch niet meer te zien

denk niet geshoten altijd mis

tijdens het uitgaan een keer proberen :wink:
(als je uitgaat!)

ik zou het tijden het uitgaan proberen haha, je loopt altijd wel iemand tegen het lijf waarmee je een gezellig gesprek hebt.

Uitgaan, school, sporten, etc.
Tijdens het uitgaan is het het makkelijkst, want dan spreekt iedereen elkaar sowieso eerder aan (en vooral als hij aangeschoten is). En dan danst iedereen natuurlijk gewoon :wink:
En verder kun je altijd gewoon lief lachen, oogcontact maken en weer verlegen wegkijken. Het moet natuurlijk niet eng worden (dat je hem bijna aanstaart xD) maar wel zodat hij weet dat hij je is opgevallen.

En trouwens, je hoeft een jongen echt niet nog veel vaker tegen te komen. En als je gewoon simpele dingen aan hem vraagt, kun je kijken hoe hij reageert. En als hij ingaat op je geflirt/een gesprekje begint/… dan kun je natuurlijk zelf ook wel zien dat hij ook interesse in jou heeft. Maar bijvoorbeeld tijdens het uitgaan kom ik vaak jongens tegen die me nog nooit eerder zijn opgevallen, maar die toch best leuk zijn. Bij kerstbal was dat zelfs :’)
Nee heb je, ja kun je krijgen!

proberen erop te stappen en dan gaat het van zelf (:
vraag bijvoorbeeld eerst met hoe het gaat & hoe zijn dag is