Boys Boys Boys

Ik ben echt ten einde raad !
Ik ga is mijn verhaal vertellen en hopelijk krijg ik van wat mensen wat advies want weet het echt niet meer …

Er is een jongen waarmee ik al 6 maand mee bezig ben, maar ben er nog nooit mee samen geweest ! Want ik had hem leren kennen op een feestje en waren aan het dansen en dan nummers uitgewisseld. Natuurlijk heel de tijd smsen en dan hadden we 3 dagen erna mekaar gezien, hij was naar mijn thuis gekomen en mijn ouders hadden ons betrapt want ik was alleen thuis. Mijn vader is er helemaal tegen beginnen roepen en verpest en toen was het echt gedaan, DACHT IK! Hij was dan super kortaf en hoorde er echt bijna niks meer van en dan was hij opeens een week een half later terug begonnen op Facebook chat, en dat ging wel goed en dan gingen we normaal mekaar zo zien op een feestje en dan was hij niet gekomen en dan erna een hele week op msn. En dan opeens zat hij in een cafe bij mijn school en ik was niks gaan zeggen want durfde het echt niet omdat heel zijn klas erbij zat en dat was zoooo genant maar ja, een paar dagen erna had ik dan een sms gestuurd of hij mij wou vervoeren( heeft een auto ) en dat heeft hij zonder probleem willen doen terwijl hij eigenlijk zelf zijn eindbal had en was het echt nog leuk in de auto bij hem. En dan de dag erna, ging ik terug uit en smste ik hem vriendschappelijk wat hij ging doen die avond. En hij was weer zo kortaf en grof en hadden we uiteindelijk ruzie en heb ik er maand niks meer van gehoord. Toen was ik ook samen met een andere jongen, en dan toen de zomervakantie begon, zag ik hem op een feestje en was het allemaal terug begonnen, hij is wel niks durven komen zeggen tegen mij op het feestje maar een paar dagen erna begon hij ineens terug op msn. En zo is het heel juli en begin augustus doorgegaan, gewoon praten en leuk doen, maar zo na een tijdje was hij zo super kortaf WEERAL en begon hij echt de eikel uit te hangen + HIJ HAD NIKS GEZEGD OP MIJN VERJAARDAG … dus was het voor mij weer gedaan want toen had hij blijkbaar ook een vriendin ! En dan begin september zag ik hem terug op zo een festival en zijn beste vriend was dan gekomen en wou echt dat wij moesten praten en hij ging da regelen dat het eindelijk in orde ging komen haha ! Maar ik stond dus voor zijn neus op hem te wachten en hij is gewoon weggegaan en ik ook dan en dacht echt van EIKEL ! Een week erna begon hij weer is op facebook chat en ik was toen heel droog en het bleef ook bij 1 gesprek. Toen was ik terug op een feestje ( een week een half erna ) en hij zag mij en was mij heel de tijd in het oog aant houden maar is niks komen zeggen en opeens krijg ik een sms : Heb je nog een lift nodig ? Ik heb gewoon: nee ben al thuis. geantwoord maar was echt gek aan het worden ! Heb erna niks meer van hem gehoord en toen, NU KOMT HET, de 6de oktober, begint hij terug op facebook chat en ben er nu nog steeds mee bezig en heb echt nog nooit zo’n zalige gesprekken met hem gehad en ben echt mezelf. Maar soms doet die zo kortaf en zegt hij soms dagen niks … maar nu heb ik gehoord dat hij mij wel wilt, maar ja wat ben ik daarmee als hij soms niks zegt en zelf de eerste stap niet durft zetten? Hij begint wel ALTIJD tegen mij , op sms , facebook of msn. HELP, weet echt niet wat ik moet doen , want ben zelf hopeloos verliefd op hem …

sla je slag?

In de zomervakantie, wat ik ben vergeten te zeggen, had ik hem gezegd wat ik voelde voor hem en toen zei hij : we zien wel. En toen was hij zo een eikel , heb bang dat als ik het nu weeral zeg, het terug zo zal eindigen …

Begin zelf tegen hem?

ja dat is best wel lullig, idd

Ik vind je type gedrag echt onduidelijk…
Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt…
Vraag het aan hem? Hoe hij er over denkt…

hoe bedoel je? Mijn of zijn gedrag?
en als ik erover zou beginnen, zal hij zoizo denken van wat zegt zij nu weer?

toen ik dat is deed, deed hij echt kortaf enzo maar soms is hij ook zo online en zegt hij pas na een uur of langer iets …

SLAAGT EROP

Praat in het echt tegen hem, blijkbaar is hij niet echt een msnpersoon? Btw. jongens zijn vaak ook met andere dingen bezig op de computer en staan er vaak niet bij stil dat wij het zo raar vinden dat we uuuuren moeten wachten op een antwoord, soms ;]

Weetje, ik had dus echt precies hetzelfde.
Maar dit soort jongens zijn echt niet goed.
Ze willen je alleen als ze niks te doen hebben/zich vervelen/geen aandacht krijgen van andere meisjes.
Het klinkt echt heel hard, maar ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt dus ik kan het weten.
Ik zou niks met 'm beginnen en het gewoon met rust laten.
Anders gaat hij je echt kwetsen…
Succes!

echt veel mensen zeggen dat ook tegen mij, maar hij wilt mij nu blijkbaar en pfff ik kan die echt niet laten … hij vind het ook helemaal niet erg om mij te vervoeren ofzo

da’s wel heel drastisch eh PinkRoses
ze houdt van hem…

Ik zei ook dat het heel hard was wat ik zei…
Maar het is 99% wel waar…
Ik heb het zelf meegemaakt en als je wat met hem wilt beginnen moet je het natuurlijk zelf weten.
Maar ze vraagt om onze mening dus die geef ik.

ben ik ook blij voor want heb echt raad nodig en als ik het van genoeg mensen krijg , wordt het makkelijker

ghaah bon !
Rox

Het klinkt niet echt als een hele leuke jongen.
Je kan voor hem gaan, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat er denk ik een grote kans bestaat dat hij je kwetst

heb het 3 x na gelezen en nog steeds snap ik niet veel.
Mja hij lijkt me een beetje ‘laf’ of hij is gewoon verlegen.Neem meer de tijd om hem te leren kennen.Weet hij dat je hem leuk vind?

praat met hem in RL erover

Zulke jongens zijn fout, als hij je leuk vind doet hij meer moeite en gaat hij voor je. Simpel zat.