BoyPROBLEMSSS!!! even lezen en helpen? THANKSS<3

We zouden zoenen, kon hij me niet vinden -.-’ gaat hij zoenen met 5anderen, daarna vragen waar ik was. Ik stond vlakbij hem. Hij voelt zich kut en er gan lulverhalen rond. Als ik hem had aangetikt was dat niet gebeurt, voel me schuldig. Smst hij me; ik wil nu alleen maar bij jou zijn met mn arm om je heen. en zecht hij op msn >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>houw egt van jouw dat moet je weten<<<<<<<<<<<<<<<<<<

OMG i am in loveee

al me vriendinnen zeggen dat ik hem niet moet vertrouwen

geweldig, hij wil bij me zijn, zoent met tig meiden, me vriendinnen vertrouwen hem niet, hij houd van mij

wat moet ik hier mee help pleaaase!

Ehh, je bent wel heel naief als je die jongen nu nog gelooft?

En er hoeven niet zoveel hoofdletters in je topictitel.

luisteren naar je vriendinnen

Idd luisteren naar je vriendinnen, ehm je bent 13? vaag, tenminste je komt vaag over ;a

[i]Ik heb mijn antwoord al gegeven in lucht hier je hart over hem etc.

dus…[/i]

@Closure: idd.

Niet bot bedoeld maar als die jongen jou werkelijk leuk vindt en “van je houdt” zou hij heus niet met andere meisjes zoenen. Als je er in trapt laat je jezelf wel lekker gebruiken… als ik jou was zal ik hem proberen te vergeten!

zegt*

en, luister naar je friends.

Luister naar je vriendinnen :3

En even Off-Topic; WAT EEN VRESELIJKE TITEL, ik dacht echt dat je 9 was ofzo :'D

Je bent vrij goedgelovig als je hem nu nog geloofd, hij heeft met tig anderen staan zoenen terwijl jij er vlakbij was…
Als hij echt van je houdt dan zou hij dat niet doen…
ik zou hem als ik jou was geen aandacht meer geven en vergeten
en je vriendinnen hebben gelijk met dat ze hem wantrouwen…

Hij zoent met 5 anderen omdat hij jou niet kon vinden? Beste smoes die ik ooit heb gehoord, echt.

Ik zou hem vergeten, hij klinkt niet echt betrouwbaar.

Je moet er niks mee doen, dat hij met 5 andere zoent zegt al genoeg, lijkt mij?

wat de rest zegt!
als hij met 5anderen zoent waar je bij bent is niet echt een teken dat hij van je houd?
dus zet hem uit je hoofd, hij is je niet waard

Sluit ik me bij aan (:

mag ik je vragen hoe oud hij is en jij bent?
dit klinkt echt ongezond kinderachtig… to be honest.
Als hij met 5 anderen gaat zoenen, en vervolgens zegt dat ie jou wilt is er toch iets niet goed bij dat joch? Liefde maakt blind, it’s a fact!

Kom op , je meent dit toch niet serieus? Waarom zou je hem geloven als hij zulke belachelijk domme smoezen bedenkt?

ik had hem meteen door de plee gespoeld

playerrrrrr :tipping_hand_man:

naja. wat vaak is gezegd dus.
zowiso nog 1 vraagje… hoezo ‘zouden’ zoenen ;ó.
had je dat afgesproken dan :$? dat komt toch vanzelf ;$!?
maar als hij dus met meerderen gaat zoenen, vind hij je heus niet leuk
( want houden van wil ik niet echt zeggen. 'tis meer verliefdheid ALS hij überhaupt de waarheid verteld… :$! )

als k jou was, zou ik niet met m aanpappen en dergelijke.
ik weet niet of jij verliefd op hem bent?
maar mij zou het dan zeer doen als hij met andere meiden staat de zoenen…
maarja dat is mijn mening.