Boyprobleem.. contact zoeken of niet?

Op koninginnedag was ik helemaal ‘‘ver’’ als je snapt wat ik bedoel. Ik liep zonder te zeggen naar een restaurantje om naar de wc te gaan en me nicht was me dus kwijt geraakt. Er stonden wat jongens en ze vroeg of als ze een meisje met krullen een oranje rokje en een kroontje hebben gezien en zoja of ze dr wouden waarschuwen. Eentje reageerde daarop van Jaaa ik heb dr gezien, ze is naar binnen. HOE HEET ZE TROUWENS (aka he wuz intrested!!) nouja later had ik heb dus ook gespot en ik was zo van omg… hes so cute tegen me nicht. Ze wenkte hem en ze zei van; Ja me nichtje heeft je al de hele avond gecheckt en ze vind je echt een leuke jongen maar ze is erg verlegen (ik stond er mr bij aangezien ik helemaal dronken was en er niet veel nuttigs uit me mond kwam) en toen zei hij; Jaa ik ben ook best verlegen want t is ook echt een heel mooi meisje!!! dus hij vroeg me nr maar ik was zo weg toen gaf hij zijn nr maar. Ik zei ook ja sorry ik ben echt een beetje ‘‘loesoe’’ enzo dus hij zei jaa als je weer nuchter bent hoor ik wel van je.
de dag daarna stuurde ik hem een heelleuk smsje van ja was echt leuk je gesproken te hebben blabla x chaya (die ene die was verdwaalt/zoek)
dus hij smsde terug: haha ja echt leuk dat ik je even heb gesproken en goed dat je gevonden bent, je ziet er leuk uit x bruno
daarna smsde ik Ahh thanks! Jij ziet er ook nice uit hoor…! X

Nou nu heb ik een dag lang niks meer terug gekregen en tis gewoon echt raar want meestalboeit het me niet zo als een jonge niet terug smst maar nu stress ik em echt !!
Ik heb hem wel gezocht&gevonden op hyves…
Hijs 21 en ik 15…

Wat moet ik doen?:’(