boyfriends en populaire best friends

Mijn vriendinnen zijn allemaal wat ouder als mij en ik ben veertien, jezus dat klinkt jong iknow al voel ik me niet zo :joy::joy: maar , je kent het wel. Iedereen zit bezig met boys, ik heb nog nooit ECHT een vriendje gehad en veel mensen verwachten dat niet ofzo dus soms schaam ik me wel want ik ben zegmaar een deel van ‘die groep’ maar ik ben gewoon niet degene die dronken word en zich als een of andere slet gaat gedragen. Mijn beste vriendin is juist het tegenovergestelde, ze krijgt altijd veel aandacht van jongens en soms maakt het me onzeker of chagrijnig, ik wil ook gewoon een leuk vriendje weetjewel. Het is niet dat ik nou nooit leuke gesprekken met jongens heb maar het gaat nooit echt verder… ik ben heus niet helemaal in paniek ofzo en snap dat het vanzelf komt maar het is vooral Als iemand dan echt leuk is zegmaar ben ik onzeker over hoe hij dan over me denkt

Je bent 14. Houdt je bezig met je huiswerk.

Die jongens die komen wel!

Haha dankje :slightly_smiling_face: het is nou ook weer niet zo dat ik hele dagen depressief zit omdat ik geen vriendje heb ofzo ik bedoel boeiend ik ben nog jong maar soms zit het me wel dwars als derest weer een crush heeft

Nee inderdaad. Snap ook nooit waarom er opmerkingen gemaakt moeten worden als: ga huiswerk maken / ga met je barbies spelen.

Het is niet raar, maar op mijn 14de had ik nog geen vriendje hoor. Die kreeg ik pas toen ik 16 was. Dus wat ik ermee wil zeggen is dat het allemaal vanzelf komt, en het niet raar is dat ze single is.

ik bedoelde het eerder van, houdt je bezig met andere dingen. Die jongens die komen wel! Gewoon wanneer de tijd daar is zegmaar. Je moet toch ook eerst zelf een jongen leuk vinden & andersom ook =) Gewoon je zelf zijn & niet opeens denken van, als ik me hetzelfde ga gedragen als m’n vriendin, krijg ik wel aandacht ofzo. Gewoon jezelf blijven & je zou bijvoorbeeld ook zelf de eerste stappen kunnen zetten. (laten zien dat je hem leuk vind/flirten enz.) :wink: