Boyfriend

Hey ik weet dat ik niet voor elk ding een nieuw forum moet aanmaken maar dit is mijn laatste topic voorlopig maar ik heb een probleem:

Mijn vriendje zegt elke keer tegen mijn vriendinnen dat hij mij gaat zoenen en hij heeft dat zelfs een aantal keren beloofd mijn vriendinnen vertellen dat natuurlijk aan mij maar hij heeft het nog nooit gedaan. Ik vind dit best irritant omdat hij dat dus zo vaak beloofd maar nooit doet. Ook vind ik dat ik en mijn vriendje niet close zijn ik wil graag een beetje kleffer worden en dat wil hij ook maar dat gebeurt nooit hoe kan ik deze dingen veranderen?

Thanks voor het lezen x­čśś

Zoen hem zelf, neem initiatief

Zelf wat vaker zijn hand vastpakken, een kus geven, tegen hem aan gaan zitten/liggen. Misschien durft hij niet goed en heeft hij een duwtje in de goede richting nodig.

Mag ik vragen hoe oud je bent? In mijn ervaring heb ik jongens gezoend voordat ze mijn vriendje werden (niet dat er wat mis mee is als dit niet zo gaat).

Ik denk dat hij je wel wilt zoenen, maar steeds de stap niet durft te zetten. Neem zelf initiatief en zoen hem!

Ik wil ook wel zijn hand vast pakken enzo maar ik ben heel onzeker en dus ben ik bang dat hij mij raar aan kijkt als ik zoiets doe

Als hij het raar zou vinden als je zijn hand zou pakken, dan zou hij je vriendje niet zijn. Waarschijnlijk is hij net zo bang als jou om iets te doen. Bekijk het zo: als jullie allebei niks durven gebeurd er niks. Praat erover of zet de stap zelf!

Een nieuw forum aanmaken is denk ik best wel een werk. En om er een goedlopend forum van te maken al helemaal. En ik blijf nog steeds bij me standpunt dat ik ook dit topic onnodig vind. Aangezien al je andere topics op hetzelfde neerkwamen en er daar ook genoeg tips zijn binnen gekomen.

zo te horen zijn jullie allebei wat terughoudend, maar als je zelf niks doet zal er ook niks gebeuren.
Als je wilt dat het kleffer wordt probeer het dan langzaam op te bouwen. Je kunt bijv. een keer afspreken om film te gaan kijken en dan tegen hem aan te gaan liggen of zijn hand te pakken. Dat is waarschijnlijk ook fijner voor je vriendje, omdat hij dan weet dat het goed zit en zo zal hij zelf ook sneller het initiatief nemen.
Je zult de keuze moeten maken tussen je onzekerheid negeren en er gewoon voor gaan of blijven wachten en kans lopen dat het uitgaat omdat er niks gebeurt.