Boyfriend-troubles

heee iedereen, omdat er een paar bekenden van mij op girlscene zitten heb ik ff een nieuw account aangemaakt om dit kwijt te kunnen aan jullie:
ik heb al heel lang een vriend, maar sinds een tijd gaat het niet echt goed met ons. het probleem is nu dus dat ik hem bijna nooit meer zie. hij werkt heelveel, en als die niet werkt is die of te moe of werkt hij aan zn scooter. ik vraag me dus af wat er mis is… naja voor jullie is het misschien duidelijk: hij wil me niet meer. maar als ik aan hem vraag: hou je nog van me? zegtie: ja natuurlijk wat is dat nou weer voor domme vraag.
mijn vraag aan jullie isdus wat ik hiermee moet? ik kan het echt niet aan om hem zo weinig te zien want ik hou heel veel van hem…

ehmm,
het is een beetje moeilijk te zeggen zo.
maar het lijkt er een beetje op dat de relatie te saai word ofzo, (wat eigelijk zijn schuld is)
neem hem anders is een keer ergens mee naar toe waar hij wil!
doet wonderen
succes;d

why georgia why-hyyyyy.

ik zou een goed gesprek met hem voeren, en erop doorvragen als hij zegt ‘‘ja natuurlijk wat is dat nou weer voor domme vraag.’’ Je kan bijvoorbeeld zeggen dat je merkt dat het anders is tussen jullie ofzo.

Idd door blijven reageren.
“Wat is dat nou weer voor domme vraag?”

• Dom? Nou als je van me houdt moet je dat maar tonen, anders hou ík namelijk niet meer van je.

up.

Dat heb ik ook wel af en toe. Die downs… Dat ie niet meer belt en weet ik veel wat. Maar dan is hij echt super druk. Soms heb ik gewoon zoiets van: eis ik teveel aandacht op? Maar ik heb ermee leren leven. Je moet gewoon niet teveel achter hem aan zitten.

Dat is iets typisch voor jongens… Ik weet niet hoe je het in het Nederlands zegt maar: he’s taking you for granted

Probeer hem te doen inzien dat je dat niet leuk vindt. Desnoods het woordje ‘break’ eens laten vallen. Als hij dan nog niet wakker schiet, heb je wel een klein probleem…

Wat er ook gebeurt, zit niet achter hem aan. Gun hem zijn rust. Anders gaat ie denken dat je plakt. Dat je er toch altijd bent en juist dan gaat ie je laten zitten. Ik weet dat het moeilijk is, maar je went er wel aan.