Boyfriend tag!

Een inmiddels veel voorkomend fenomeen onder de bloggers… de Boyfriend tag!

Een vragenlijstje om te kijken hoe goed je vriend je echt kent, en… gewoon voor de lol eigenlijk :wink:

Mijn vriend heeft hem ingevuld (hoewel niet overal even serieus, haha). Ik geef ook even antwoord of hij het goed heeft :upside_down_face:

1. Ze zit voor de tv, waar kijkt ze naar?
Tekenfilms. Csi ,. Of soaps.

Absolutely! Ik ben dól op Nickelodeon. Ook al ben ik 21, maar sommige dingen wil je gewoon net achterlaten, haha. CSI ben ik ook erg gek op inderdaad, en andere serieus in die richting zoals Bones en NCIS. Soaps… ja sommige wel maar niet veel…

2. Noem iets wat ze niet lust.
Likeur 43.

Ja, zeker weten! Blegh… Ik hou zoiezo niet van drank maar dit is echt 1 van de smerigste die ik ooit geproefd heb…

3. Jullie zijn uit eten, wat bestelt ze te drinken?
Cola

Ja, ik drink altijd cola! :stuck_out_tongue:

4. Wat is haar schoenmaat?
41

Nee… Eigenlijk 39, maar omdat mijn voet een aantal jaar geleden gebroken is geweest, er botjes verkeerd zijn terug gegroeid en ik nooit in de gaten heb gehad dat mijn voet gebroken was tot het moment dat het te laat was, heb ik soms nog wel eens maat 40 aan mijn rechtervoet. Heel sporadisch wel eens maat 41, maar dan moeten de schoenen wel erg klein uitvallen.

5. Al ze spullen zou verzamelen, wat zou dat dan zijn?
MAKE UP

Haha, ja zeker! Hoewel het me verbaasd dat hij de nagellakjes niet noemt… :stuck_out_tongue:

6. Wat is haar favoriete broodje?
Broodje subway

Ohhhh… ik hou van subway. En dan het liefst een half wit brood met tonijn, kaas, komkommer, tomaat, sla en sweet union saus!

7. Noem iets wat ze elke dag zou eten als het kon.

Zalm

HEAVEN!!! :bowing_man:

8. Wat is haar favoriete ontbijtje?
Melk met spul

Niet mijn favoriet, maar klopt wel. Ik heb altijd melk met brinta of met cornflakes en fruit. Maar ik krijg in de ochtend nauwelijks wat door mijn keel, dus ik moet iets eten…

9. Wat is haar favoriete muziek?
Van alles

Ja, er zijn maar weinig muziekgenre’s die ik echt niks vind. Deutsche slagers enzo… En Justin Bieber is ook niet echt mijn ding… :stuck_out_tongue:

10. Wat is haar favoriete sportteam?

Heeft ze niet.

Nee, ik heb een hekel aan die overdreven media dingen enzo… Als ik écht iets moet kiezen, dan zou ik voor het handbalteam gaan uit Hattem, puur omdat ik daar zelf bij heb gezeten, haha.

11. Welke kleur hebben haar ogen?
Licht aan der humeur,. De ene keer blauw dan groen en dan bruin.

Klopt! Mijn ogen veranderen elke keer. Bij elke kleur zie je wel een paar kleine vlekjes van de andere kleuren maar als ik erg vrolijk ben zijn mijn ogen meestal blauwig, als ik kwaad ben worden ze bruin en als ik gewoon rustig ben zijn ze groen. Het laatste komt wel het meest voor.

12. Wat doe jij, waarvan ze zou willen dat je het niet doet?

Niks.

Klopt wel eigenlijk… Ik heb gewoon een leuke vriend en afgezonderd van de meningsverschillen nu en dan kan ik écht niks verzinnen, haha!

13. Waar is ze geboren?

Zwolle/ hattem.

Ik ben inderdaad geboren in Zwolle, in het ziekenhuis. Maar ik ben opgegroeid in Hattem.

14. Je bakt een taart voor haar verjaardag, wat is haar favoriet?
Chocolade ding geval.

Haha! Hij bedoeld arretjescake en dat klopt! Een heerlijke cake gemaakt met cacao… heel veel cacao… :bowing_man:

15. Wat voor sporten heeft ze allemaal gedaan?
Zwemmen

Ook… en handbal, turnen en paardrijden heb ik ook heel even gedaan.

16. Wat zou ze uren kunnen doen?
Make uppen, met der dieren bezig.

Ja, en ja! Vooral het laatste kan ik me uuuuren mee vermaken! :grinning:

17. Wat voor uniek talent heeft ze?
Heel veel ga ik allemaal niet opnoemen. Grootste talent is het volhouden met mij.

Hahaha, tjah… Ht zijn en blijven mannen denk ik? :cold_sweat:

18. Hoe lang zijn jullie al samen?

Met kerst al 5 jaar.

Ja, tijd gaat echt snel! :upside_down_face:

Vullen jullie hem ook in? :grinning: