Boyfriend problems

Heyy, ik heb al een tijdje een vriendje maar je merkt niet echt dat we verkering hebben. verder ben ik nogal verlegen en hij stiekem ook (wil hij niet toegeven haha). Maar ik vind hem nog wel echt leuk.
Steeds meer vrienden begint dit op te vallen en hun reacties zijn niet echt , hoe zeg je dat…netjes. Ik zou het ook liever hebben dat ik er wat meer van merk, dus wat moet ik doen?

Ik heb hem dit trouwens al wel duidelijk proberen te maken in een gesprek (gewoon rechtsreeks , niet met hints ofz) Maar hij begrijpt het nog steeds niet

Hoezo merk je niet echt dat jullie verkering hebben? Doen jullie nooit wat samen? Gaan jullie apart naar feestjes? Lopen jullie niet vaak hand in hand of kussen jullie elkaar niet waar anderen bij zijn?
En wat voor opmerking maken die vrienden dan?

Als we iets gaan doen (we zitten in dezelfde vriendengroep) dan lopen we gwn naast elkaar af en toe. Geen handje vasthouden,geen zoenen . En dit is ook niet het geval als we met zn 2e zijn. En af en toe heb ik er wel behoefde aan, al is het maar handje vasthouden want nu voelt het alsof we gewoon vrienden zijn terwijl ik hem wel echt leuk vind.

Verder roepen mn vrienden dat ik het uit moet maken en een iemand heeft zelfs voor de grap tegen hem gezegd dat ik het uit maakte,gelukkig heb ik dit recht kunnen zetten…

Spreken jullie vaak met z’n tweeën af? En heb je weleens geprobeerd om hem zelf te kussen? Hoe oud zijn jullie en hoe lang hebben jullie al iets?

Ja we spreken wel eens af met zn 2en . Hem zelf kussen ben ik te verlegen voor en omdat ik het nog nooit heb gedaan vind ik het extra spannend ook ben ik bang dat hij het dan zelf helemaal niet wou omdat hij dus niet echt duidelijk is. En we zijn 14 bijna 15

Misschien durft hij niet? Ik zou als ik jou was gewoon zelf het initiatief nemen. Pak een keer z’n hand als je naast hem loopt, geef hem een kusje als je naast hem zit… Oh en van die vrienden moet je je echt niets van aantrekken. Het is jullie relatie, daar hebben zij toch vrij weinig mee te maken lijkt me

@hoi, ja klopt dit heb ik ook heel vaak tegen mijn vrienden gezegd maar ze luisteren echt niet :hammer:
Ofdat hij wel oof niet durft is no juist het probleem. Zijn beste vriend zegt dat dat wel zo is (die vriend verzint niet zo snel dingen btw) maar zelf is hij niet zo open .

^ dan is het aan jou om je er gewoon niets van aan te trekken.

Komt je verhaal er nu eigenlijk op neer dat je eraan twijfelt of hij je wel echt leuk vindt?

Ik denk aan de ene kant wel. Maar we hebben het er laatst over gehad en toen zei hij dat hij me wel echt leuk vond enzo. Maar ik merkt het gewoon niet.

Misschien dat hij niet zo van dat kleffe gedoe in het openbaar houd? Probeer 'm anders eens een kusje op z’n wang te geven als jullie alleen zijn. Hij is je vriend dus hij vind je sowieso wel leuk, verlegen zijn is niet nodig! (:

Dankje @Bibi !
Het zou kunnen dat hij idd niet van klef gedoe in het openbaar houd, maar we zijn ook nooit klef met zn 2e als er niemand bij is. Daarom denk ik niet dat dat het is.

Hmm, probeer een keer te kijken hoe ver je kan gaan en hoe hij er op reageert? Bv tegen 'm aan gaan zitten tijdens t film kijken en z’n hand vast houden. Een kusje op z’n wang als hij weggaat etc. Ik denk dat hij zelf ook heel verlegen is :slightly_smiling_face:

-

Lastig zeg! Maar jullie zijn tenslotte wel vriend en vriendin, dus je moet gewoon eerlijk tegen elkaar kunnen zijn. Praat erover en probeer ook zelf initiatief te nemen, hoe lastig het ook is. Als je het echt wilt, dan lukt het je!!

Dankje sara, ik zal het proberen.

Meer tips zijn welkom…

Up alsjeblieft

Ik zou het nog een keer heel duidelijk maar rustig aan hem vertellen. Maar dan ook echt een rustig serieus gesprek of hij het wel wilt, of hij het wel durft, of juist misschien wil dat het initiatief van jou afkomt?

En hoe moet ik dit het beste laten overkomen?

*