boyfriend helphelphelp

heee, ik hoop echt dat mensen me kunnen helpen.

ik heb nu 6weken een vriendje, hij id echt geweldig!
maar anders dan dat iedereen denkt als ‘vriendje’ voor mij.
ik ben bijv. erg netjes opgevoed met regels, hij anders.opgevoegd en ander mileu word mij vaak gezegd. zo ook heeft hij een oorbel, niet dat ik dat rrg vind maar sommigen vinden zo’n jonge niet bij mij passen. maar nu even het belangrijkdte waar dit berichtje over gaat.
ik heb over 2weekjes schoolkerstgala en mag daarbij iemand mee nemen. natuutlijk zou ik het erg fijn en leuk vinden als mn vriendje mee gaat, maar ten eerste kent hij geen vrienden op mijn school. dus zou ik heletijd bij hem moeten blijven, hij kan wel gewoon even kletsen natuurlijk met mijnn vrienden. of zou ik om die reden hem al niet mee
vragen en veelplezier maken met mijn vrienden ? en als als als hij mee gaat, hoe moet ik dan gaan dat vind ik nog het ergst :$! met de auto? maar moet ik hem.dan ophalen en das toch hartstikke dom,.mn moeder rijd zitten we met 2en in de auto ? vind ik echt raar denk ik. en op de fiets gaat alles door elkaar garen make up en alles. ik zit hier echt erg mee ookal klinkt het dom. vind ik dat echt vreselijk en weet ik niet of hem wel mee ga vragen om die reden :$.

oja nog iets ben heeel nederland afgeweest zowat voor het perfecte jurkje. ik zoek een niet lange, dus kort en strak mooi jurkje zwart ongeveer als kleur ik kan nergens de perfecte
vinden ook overal op internet gezocht maar nee niks. weten jullie iets :$?
ik hoop snel een goeie reactie te krijgen want ik weet het echt niet allemaal ookal.klinkt dit voot veel echt dom en stom, zit ik er alsnog mee.

liefssss,

Als ik jou was zou ik je vriendje gewoon meenemen en voorstellen aan je vrienden en wat is er nou zo erg aan dat je de hele avond bij m moet blijven? Je kunt van te voren al een keer met elkaar afspreken ofzo, dan kan hij je vrienden leren kennen en dan is het miss. ook leuker voor hem. Jullie kunnen dan afspreken om samen naar het gala, dan spreek je af dat de ene moeder/vader brengt en de andere haalt op, dan is dat probleem ook al opgelost!

Bij de H&M is er een jurkje, zwart/grijs met een strikje voorop. Heel sgattig en niet zo heel kort en niet lang, boven je knieen, zit best strak. Ik heb m zelf ook gekocht.

K hoop dat je hier wat aan hebt!
xxx

ja mn vrienden kent hij al opzich van mn verjaardag en feestjes. maar dat is het probleem oom niet echt, vind denk ook jammet als hij mee gaat dat niks met mn vrienden, de jongens, kan gaan doen. mja eigenlijk boeit dat voor een avondje ook niet!

um dat van samen gaan, met auto, dat kan niet:$. ligt anders, maar sowieso rijd een van mn ouders dan wel heen en terug. maar ik vind dat raar, in de auo of is dat niet raar :$? mij lijkt dat echt super raar eigenlijk. en waarom tja omdat dat zo lijkt voor mij ofniet :$?

en van het jurkje, ik wil m graag niet van h&m veel halen daar al :$. sorry. heb en sommigen nog foto’s van het perfecte gala jurkje?
bedankt voor je reactieee’

xx

Ik begrijp je probleem echt totaaaal niet. Neem je vriendje gewoon mee, je kan met je vriendje erbij ook nog wel lol hebben met je vrienden hoor? En wat is er in godsnaam raar aan als een van jouw ouders jullie heen en terug rijden? Dat is toch heel normaal.

Maak je gewoon niet zo druk om onzinnige dingen en heb gewoon lol joh!

Ik ga ook altijd gwn met mijn moeder en vriendje naar schoolfeest in de winter… In de zomer op de fiets met vriendinnen. Maar bij ons op school kijkt niemand je raar aan fz als je met de auto komt… Ik vind het fijner met de auto dan met de fiets, want dan ben je moe enzoow…

Je hebt ook leuke jurkjes bij de ONLY of bij de Zara, als ik jou was zou ik daar eens gaan kijken. (of je kijkt gwn op internet)

Je kunt hem gewonen mee nemen toch, en met de auto kijkt niemand je raar aan als je gebracht wordt. Is heel normaal.

En wat voor jurkje zoek je verder, iets met halter, of strapless, als je meer details weet te geven kunnen we daar misschien ook mee helpen, little black dresses zijn er zoveel van, zit vast wel ergens een perfecte tussen.

kijk bij dit topic:http://forum.girlscene.nl/forum.php/Fashion/%26acutet_grote_GALAJURK_topic%26acute/list_messages/84054/last#m10336080

Ik heb een heel leuk jurkje van Vanilia! En misschien vind je hier iets: http://www.24kingstreet.nl/catalogus-cocktailjurken.php

Ik snap niet wat er raar aan is, maar als het heel erg belangrijk voor je is kan je misschien wel voor 1 avondje met de taxi.

Ik snap het probleem opzich wel met je vrienden, maar zit er tussen hen niet iemand bij die niemand introduceert? Want dan zou je kunnen vragen of hij een vriend wilt meenemen (die jij ook kent) voor het geval dat. Anders zou het nog kunnen dat hij ook kan optrekken met de andere vriendjes van je vriendinnen?
Als dat allemaal niet werkt wordt het gewoon een gezellige avond met hem, en hopen dat je het kan combineren! Ook niet heel erg lijkt me (:

Voor het vervoer zou je in de buurt van de locatie kunnen afspreken, en je daar laten heen brengen door je moeder of eventueel met de tram of bus.
Heb ik ook gedaan vorig jaar, ging prima! Anders vraag je even wat hij ervan vindt?

Dan nog het jurkje… ja heb je al eens op Asos gekeken? Het is dan wel een online kledingsite en het is natuurlijk handig om het in het echt te zien, maar er zijn gratis verzendkosten dus als het tegenvalt kan je het altijd terugsturen. De jurkjes zijn er wel echt heel leuk, niet zo duur en snel binnen… www.asos.com

wat is er precies erg aan, om met je moeder, en je vriendje in een auto te zitten?
superleuk toch?!

Ik zou je vriendje gewoon meenemen. Laat hem dan bijvoorbeeld naar jouw huis komen, dan kan je moeder jullie wegbrengen, daar is niks raars aan joh.
Ik denk dat het eenmaal op het schoolfeest wel losloopt, niet te veel zorgen maken!

Als je vrienden er voor openstaan kun je 'm echt wel alleen laten! En je ma zou je wel kunnen brengen, das niet raar?