heee, ik hoop echt dat mensen me kunnen helpen.
ik heb nu 6weken een vriendje, hij id echt geweldig!
maar anders dan dat iedereen denkt als ‘vriendje’ voor mij.
ik ben bijv. erg netjes opgevoed met regels, hij anders.opgevoegd en ander mileu word mij vaak gezegd. zo ook heeft hij een oorbel, niet dat ik dat rrg vind maar sommigen vinden zo’n jonge niet bij mij passen. maar nu even het belangrijkdte waar dit berichtje over gaat.
ik heb over 2weekjes schoolkerstgala en mag daarbij iemand mee nemen. natuutlijk zou ik het erg fijn en leuk vinden als mn vriendje mee gaat, maar ten eerste kent hij geen vrienden op mijn school. dus zou ik heletijd bij hem moeten blijven, hij kan wel gewoon even kletsen natuurlijk met mijnn vrienden. of zou ik om die reden hem al niet mee
vragen en veelplezier maken met mijn vrienden ? en als als als hij mee gaat, hoe moet ik dan gaan dat vind ik nog het ergst :$! met de auto? maar moet ik hem.dan ophalen en das toch hartstikke dom,.mn moeder rijd zitten we met 2en in de auto ? vind ik echt raar denk ik. en op de fiets gaat alles door elkaar garen make up en alles. ik zit hier echt erg mee ookal klinkt het dom. vind ik dat echt vreselijk en weet ik niet of hem wel mee ga vragen om die reden :$.
oja nog iets ben heeel nederland afgeweest zowat voor het perfecte jurkje. ik zoek een niet lange, dus kort en strak mooi jurkje zwart ongeveer als kleur ik kan nergens de perfecte
vinden ook overal op internet gezocht maar nee niks. weten jullie iets :$?
ik hoop snel een goeie reactie te krijgen want ik weet het echt niet allemaal ookal.klinkt dit voot veel echt dom en stom, zit ik er alsnog mee.
liefssss,