Boydramaaa

okee nou daar komt ie
ik heb dus echt een probleem

er is een jongen, we zyn echt super goede vrienden enzo
ik ken hem van het uitgaan, we gingen toen heel vaak met elkaar meaar we hebben nooit gedate ofzo, we vonden elkaar ook niet leuk, we klooiden gewoon wat aan
maar nu ga ik dus gewoon heel goed met hem om, hy is myn beste maatje
maar we gaan nooit meer met elkaar enzo
maar tydens id etyd dat dat nog wel gebeurde kwam ik er dus achter dat ik hem eigenlyk wel leuk vond
maar op ee gegevn moment verdween dat gevoel weer
maar ik denk dta het diep van binne altyd wel is gebleven maar ik onderdrukte het gewoon omdat ik die vriendschap niet kwyt wilde
maar nu heeft hy wat met een vriendin van my en dat vind ik dus echt niet leuk
maar ik weet gewoon niet hoe ik er mee om moet gaan want diep van binnen vind ik hem denkik nog wel leuk
maar ik kan het gewoon niet laten merken ofzo want ik wil de vriendschap die we hebben ook echt voor niets opofferen
maar aan de andere kant weet ik dat ik er aan kapot ga als het zo door gaat
dus ik heb echtgeeeeeeeeen idee wat ik moet doen
myn vriendinne zeggen dat ik afstand van hem moet nemen
maar dat is gewoon lastig omdat we zulke goed evrienden zyn
hy belt my iedere dag en hy is vaker by my dan by zyn vriendin
zyn beste vriend denkt dta hy my leuk vind maar ik denk dus echt totaal van niet
maar ik wil het wel weten natuurlyk maar ik denk dat als het al zo was hy het nooit zou toegeven en daarnaast wil ik dus die vriendschap niet kapot maken
iemand advies?

xliefs

jij gebruikt vaak het woord maar

Ik zou het aan hem vragen, wat vindt hij nou echt van je?

haha ja dat zag ik ook al toen ik het bericht had geplaatst
maaar ( hee daar is ie weer) ik ben bang dat hy er dus achter komt dat ik hem leuk vind en dat hy dan anders tegen me doet of zo,

Nouja, als jij tegen hem zegt: ‘We zijn wel vaak bij elkaar…’
en dan kijken hoe hij reageert? Ik vind het namelijk best ‘raar’ dat hij vaker bij jou is dan bij zijn vriendin, dat zou best iets kunnen betekenen

y = ij