Boyce Avenue

Heee!

Een tijdje geleden ontdekte ik de band Boyce Avenue op youtube. En nou is het zo dat ze een concert in de melkweg in Amsterdam gaan geven. Ik zou daar ontzettend graag heen willen, alleen nu heb ik een probleem. Ik ken niemand die ooit van deze band heeft gehoord, of er naartoe zou willen.

Dus wou ik hier een oproepje plaatsen.

Zijn er hier girlsceners die deze band kennen & eventueel met mij wel naar hun concert toewillen?
Laat het me dan even weten!

Btw; ik heb nog geen toestemming aan mijn ouders gevraagd…
Ik zou er alleen graag hen willen en wil eerst kijken of er iemand is die met mij mee wil, dan kan ik daarna vragen of het mag als ik dan samen met iemand ga.
Snappie?

xxx Iris.

p.s. Het concert wordt op 3 maart 2010 in de Melkweg te Amsterdam gegeven, kaarten zijn te koop via www.melkweg.nl en kosten 15 euro.

Ik ga heen(: Als je wil mag je wel met mij mee, vanaf daar :’]"?

1 dag voor mijn verjaardag :]. Ik vind ze ook zo goed, alleen is Melkweg nogal ver, minstens 1 uur rijden en met de trein mag ik ook niet. Dus dat gaat 'em niet worden, helaas.

hebben ze al eigen liedjes O:?

ik ken ze al best lang maar toen iig deden ze alleen covers :stuck_out_tongue:
maar heb geen geld en tijd dus ga daar niet heen

Ik up dit hele oude topic even. Maar ik vroeg me af wie er allemaal naar de Melkweg volgende week gaan? Dan treden ze ook op en het voorprogamma is Tyler Ward.

Ik wou vet graag! maar dan heb toetsweek:(