boy

Hee,

Ik heb sinds een paar maand met me vriend J. Hij is echt heel lief, leuk en alles. Aan het begin sprak ik hem veel enzo en spraken we ook veel af ( was toen vakantie). We wonen best wel ver uit elkaar… Maar de laatste tijd is hij druk met stage, sporten en school.
En het probleem is nu dat ik hem dus al 3 weken niet heb gezien, en hij heeft dit weekend 2 wedstrijden, dus zie ik hem 4 weken niet…
Ik baal hier echt van, omdat ik hem begin te missen. Hij is de laatste tijd zo druk dat ik hem ook heel weinig spreek…
Ik heb het al een keer tegen hem gezegd, maar dan krijg je te horen dat hij het ook allemaal anders wil enzo…

Ik heb vanmogen met mijn broer gepraat & die vond dat ik ermee moest stoppen, omdat hij me aan een lijntje houd en te weinig aandacht aan me zou geven… En dit heeft mij aan 't denken gezet…
Moet ik er nu mee stoppen of wat moet ik doen? :cry:
xx

Ga op je eigen gevoel af.
Ik zie mijn vriend de komende weken ook wat minder, ben zelf ook behoorlijk druk met school.
Bij ons is alleen het verschil dat we dichter bij elkaar wonen, dus dat het makkelijker gaat.

Heb jij het idee dat hij je aan het lijntje houdt?

Hoever wonen jullie uit elkaar? (in km)
Kan je hem niet bezoeken bij zn wedstrijd?

ik zou het nog even uithouden en als ie na die 4 weken nog bijna geen aandacht geeft zou ik het uitmaken. er zijn wel betere jongens op de wereld die je wel belangrijk vinden :ok_woman:

Laat je niet beïnvloeden door anderen.

Ben je eigenlijk wel echt verliefd op hem? Want als ik echt verleifd op iemand ben moet ik er niet aan denken om het uit te maken en twijfel ik daar ook echt niet over. Ook zeg je dat je hem nu pas een beetje begint te missen terwijl ik mijn partner al mis als we even niet bij elkaar zijn.

Blijf ook realistisch als je een relatie hebt met iemand die best ver woont ( en zelfs als jullie dichtbij wonen) dat je vaker momenten zult hebben dat je elkaar een paar weekjes niet zult zien. Vooral naarmate je ouder word, je moet beide werken, stage, school, studeren etc. Ga je het dan met elke partner uitmaken als je even beide druk bent?

Waarom wil bijna iedereen áltijd samen zijn? Ik vind het wel prima als ik mijn vriendje 4 weken niet zie. Dat zie ik echt niet als verwaarlozing van je partner. Tenzij hij dat wel uit dat oogpunt doet. Maar als jij je tekortgedaan voelt, dan is dat ‘jouw’ probleem en kun je om die redenen met hem praten of anders lozen.