Boy who is a friend

[i]Ik heb een vriend en hij is een jongen en 2 jaar ouder,
we zijn ongeveer beste vrienden enz en mijn ouders hebben hem al 2 keer gezien en we facebooken/skypen/watsappen echt heel vaak.
maar van mijn ouders mag ik niet bij hem logeren omdat ze bang zijn dat er iets gebeurt of zo maar dat vind ik heel veel onzin want ik mag ook bij vriendinnen logeren die ik minder goed ken
weet iemand hier wat ik daarmee moet doen?

Xx Meeuw[/i]

Hmmm, hoe oud ben je?
Ik denk dat het lastig is nu advies te geven, omdat ik niet weet of je nu 12 of 17 bent.

Misschien kun je je ouders duidelijk maken dat het een vriend is. Misschien mag het wel als je ook een vriendin uitnodigt?

ik ben 15 en hij is 17, ze weten dat hij een vriend is

en ik wou een keer bij hem logeren toen er ook een ander meisje was en toen moest ik dus om 11 uur naar huis.

ja ik ben slecht in titels xS
vind het vooral idioot omdat ik wel een keer een supriselogeerfeest geweest bij een meisje dat ik 2 keer heb gezien waar 5 jongens bleven slapen ofso en nog 7 meisjes waaronder die jongen ook dus ja. daar hadden ze geen problemen mee

Jouw ouders weten niet wie hij is. Ja, 2 keer gezien… maar dan kénnen ze hem nog niet.
Best logisch dat ze hem dan niet vertrouwen en dat het niet mag.

volgens hem kennen ze hem beter dan veel volwassenen en de ene keer hadden mijn ouders best lang met hem gepraat en de 2e keer ging hij met mij mijn ouders broertje en 2 vrienden van mijn broertje mee naar de lego film en ze zien en horen me skypen met hem dus ze kennen hem wel een beetje

Waarom wil je zo graag bij hem logeren dan? Woont hij heel ver weg?
Ik zou hem gewoon eerst nog vaker bij je thuis uitnodigen, laten mee eten ofzo, zodat je ouders hem beter leren kennen.

Ik wil logeren omdat ik hou van logeren bij vrienden, toen ik jong was ging ik bijna elke week bij één van mijn beste vriendinnen logeren en toen verwaterde het contact en leerde ik hem kennen. hij is facking gestoord en grappig daarom wil ik logeren maar kan wel vaker uitnodigen xD

Nou, dan is ie dus mee op stap geweest en hebben ze lang met elkaar gepraat dan nog hebben jouw ouders dus een of meerdere redenen om het alsnog niet toe te laten. Als ik moeder was en mijn dochter van 15 vroeg of ze bij een vriend mocht slapen dan had ik ook nee gezegd hoor!

mijn moeder vind het geen groot probleem het is meer mijn vader xS
maar hij is verliefd op een vriendin van me en ik ben niet zijn type en hij is niet mijn type zo yeah.
ik weet dat jullie wel ook een punt hebben, vind het alleen niet zo’n prettig punt xD