Boy via msn

Ik ken zo jongen via Habbo en sinds kort heb ik hem ook op msn. Hij wordt in november 20 en ik in augustus 14. Dus er is een heel groot verschil. En ik ken hem niet in real. Ik heb alleen foto’s gezien enzoo… Maar ik ben wel smoor! En hij woont in een andere stad. HELP!

20 en op habbo :grinning_face_with_smiling_eyes:
Wat is nou eigenlijk het probleem?
Vind je hem leuk?
Nou, probeer uit te vinden of hij jou ook leuk vind.
Echte liefde kent geen afstand & geen leeftijdsverschil.

Ik hoop niet dat hij erg veel op habbo zit…want dat vind ik nou niet echt iets voor zijn leeftijd…

On topic; Het verschil is groot en hij het bij mensen van je leeftijd.

Een relatie op afstand werkt meestal niet goed.

apart.
ik ken het wel dat je via msn verlieft word op iemand. en dat is niet heel slim. want er zit bijna 6 jaar verschil tussen jullie. dus ik denk niet dat dat gaat werken en hij woont in een andere stad. je kan met hem op msn bijven praten maar meer zal ik er niet van maken

Wees er zeker van dat hij te vertrouwen is, en niet zomaar afspreken.
Weet je zeker dat hij je ook leuk vindt?
Want jullie schelen wel 6 jaar…
En afstand is geen probleem, leeftijd meer, helemaal als het 6 jaar is.

weet je echt zeker dat het een jongen van 20 is?
want hij kan wel foto’s van zichzelf sturen maar die kan je overal vandaan halen :stuck_out_tongue:
hij kan het natuurlijk ook echt zijn maar je moet er wel mee oppassen.
en verder vind ik het wel een groot leeftijdsverschil, je kan beter iemand zoeken die wat meer van je eigen leeftijd is :pensive:

XxX

Ik vind hem echt heel leuk! Ik heb ook al veel foto’s van hem gezien. Hij zit ook in een moeilijke periode en daar help ik hem mee via msn door hem te steunen. Hij vindt mij ook leuk! Hij woont ongeveer 40 minuutjes rijden van mij vandaan.

Ik weet zeker dat het foto’s van hem zijn, want ik heb hem ook op hyves. EN die foto’s gezien.

Ik zou vragen of hij iets van een webcam wil aanschaffen zodat je hem eens echt kunt zien.

Ik heb hem ook al via de cam gezien.

Ik denk niet dat je moet hopen op iets heel serieus…

dat denk ik ook

Ik ook,

denk je dat je ouders dat goed vinden?
En bovendien willen jongens van 20 heel wat anders als een meisje van net 14.

Wat wil je nu eigenlijk doen? wil je hem ontmoeten of…

ik heb dit ook gehad met een jongen die een 1,5 uur van me vandaan woonde. kon hem via internet ookal is onze leeftijd niet een groot verschil… had met hem afgesproken en het ging allemaal goed… heb 8 maanden relatie gehad met hem… daarna helaas over omdat er bepaalde omstandigheden gebeurde… maar de afstand was geen probleem, kijk eerst wat voor een soort jongen het is… als hij je niet in de problemen brengt en wat hij want jou verwacht! ga ook een gesprek aan van wat verwacht je van mij… en kijk ook wat je van hem verwacht. als je graag emt hem af wilt spreken, ga dan samen met een vriendin met hem iets drinken… en komt ie met de auto ofzo niet instappen gewoon ergens wat drinken met zn 3en of 4en…? is het beste denk ik…! en doe wat je hart zegt! Liefde kent geen grenzen!

Pff. Het is wel een heel erg leeftijdsverschil, en ik snap sowieso niet goed wat een jongen van 19 met een meisje van 13 wil. Kijk, alle jongens houden van seks en hij is vast geen uitzondering. Het kan zijn dat jij er al klaar voor bent maar dat lijkt me sterk. Ik zou daarmee wel oppassen want ookal lijken jongens nog zo leuk, er kan altijd iets zijn. Ik zeg niet dat deze jongen verkeerd is, maar de kans is er zeker wel! Ik waarschuw je want er zijn al verschrikkelijke dingen via het internet gebeurd.

Áls je toch iets met hem wil afspreken zou ik dat doen bij jou thuis als je ouders er zijn zodat je altijd veilig bent. Ga sowieso nooit in je eentje naar iemand toe die je alleen via het internet kent. Áls er iets gebeurd kan je als 13 jarig meisje niet op tegen een 19 jarige jongen.

Ik hoop voor je dat het een goede jongen is, want ja… liefde kent natuurlijk geen leeftijd. Maarja, omdat je hem nog nooit hebt gezien is het natuurlijk wel een ander verhaal.

Wat doet hij eigenlijk in het dagelijks leven? Denk er goed over na of jullie levens wel “matchen” snappie. Achja, je moet het zelf weten maar ik waarschuw je alleen :’) Succes.

Ik ben 17 en mijn vriend nu 23.
Dus is mogelijk, maar op mijn 14de zou ik niet weten wat ik te bespreken had met een 20-jarige… :anguished:?

In jouw geval alleen Habbo dan.

Je bent pas 14 meid, en je hebt hem alleen via HABBO ontmoet. Ik zou het wat anders vinden als je 16 jaar was.

Als je de beslissing maakt om hem te ontmoeten, dan moet je het in een openbare plek doen, waar veel mensen zijn. Ik zou maar echt oppassen =)!!

Neen, ik zou het niet doen. (ik ben tegenwoordig wat sceptisch over zoiets, nare ervaringen gehad)

Ik vind het ook al raar dat een jongen van 20 iemand ziet zitten die veel jonger is, mss heeft hij wel andere bedoelingen.
Ik denk dat je hem beter een tijdje belt, voor je hem in real life gaat zien, mss dat je keuze dan beter kunt vallen.

En als je afspreekt, zorg dat het op een plek is met veel volk, dat er eventueel een vriendin meegaat, of spreek met iemand af dat ie je op een bepaalde tijdstip belt, en als het slecht is met die jongen, heb je al direct een smoes.

Dank jullie wel voor alle reacties! Ik hou voorlopig alleen maar contact via msn. Als ik dan misschien wat ouder ben en hem nog steeds leuk vind kunnen we elkaar misschien een keertje ontmoeten. Maar wel op een plek waar het druk is of bij mij thuis.

nee je moet ze niet vaak vertrouwen want je weet nooit hoe deze persoon is wjw