boy via habbo ontmoet

ik heb ongeveer 4 weken geleden een hele leuke jongen ontmoet op habbo. We kletste daar even en even later vroeg hij mijn msn. dus ik gaf mijn msn aan hem. Daar hebben we de hele nacht nog doorgepraat tot iets van 5 uur s’ochtends (a)

We spreken elkaar nu elke dag op msn en gaan s’avonds vaak lang door. We cammen veel en bellen ook wel eens. Ik ben totally in love, en hij ook. We hebben nu ook een relatie van 3 weken ofzo.

Alleen er zijn wel een paar probleempjes;
hij woont in groningen en ik in holten (overijssel) dus ik kan niet zo naar hem toe. en met de trein kost het 40 euro :pensive:
dat is ook de reden dat ik hem nog nooit in real heb gezien, maar alleen op cam. We waren al 2x van plan om af te spreken, maar er kwam telkens wat tussen. Nu hebben we zondag afgesproken en komt hij hier met zijn scooter mij ophalen.
But, ik heb het mijn ouders nog niet verteld omdat ik bang ben voor hun reactie. Ten eerste omdat ik hem via habbo heb leren kennen. Ze vinden het niet zo leuk als ik met ‘vreemde’ mensen praat op msn enzo. en vooral cammen vinden ze not done. en ja, ik heb al een relatie met hem, zonder hem aangeraakt te hebben laat ik maar zeggen haha. dus ik weet echt niet hoe ik het tegen hun kan zeggen. Gewoon met hem binnenlopen ofzo? xd
iemand tips? :slightly_smiling_face:

als je heb echt leuk vindt moeten je ouders da gewoon accepteren, of ze dat leuk vinden of niet. ik zou het je ouders gewoon vertellen en zeggen dat hij echt oke is. als ze niet willen dat je met hem omgaat, doen ze dat omdat ze denken dat dat het beste voor je is. is die jongen wel betrouwbaar? is het niet gwoon een grap? hoe oud is hij?

Ik zou het ook niet goedkeuren als mijn dochter met een jongen aan zou komen zetten die ze via het internet heeft leren kennen. Heb dus geen idee hoe je het aan kunt pakken.

Dit.

En ik heb zelf ook ooit is afgesproken met iemand van internet, vriendin van me had een verjaardag dus hij kwam gewoon daarheen. Een stuk veiliger, je weet maar nooit.

Sowieso zou ik oppassen met internet liefdes. Voordat je diegene in rl gaat zien zou ik toch echt met hem gaan webcammen of bellen, voordat je gaat bedenken hoe je er met de trein heen gaat. Sowieso zou ik er niet teveel van verwachten… als je iemand ontmoet via zo’n internet spelletje is de kans niet groot dat die relatie in stand blijft.

Ik had mijn vriend ook via internet ontmoet :3.
Gewoon tegen je ouders zeggen dat er iemand op bezoek komt ( zei ik tenminste )
Ze vonden het oke (:

Ik snap niet hoe je een relatie kan hebben met iemand die je eigenlijk nooit in het echt hebt gezien… ik zou eerst maar eens even een vriendin meenemen ofzo, want je weet niet eens wat deze jongen voor bedoelingen heeft oid.

Ik vind niet dat je van een relatie kunt spreken als je elkaar nog nooit in het echt gezien hebt.

Maar zeg gewoon tegen je ouders dat je hem via vrienden kent, dat hij eens op een verjaardagsfeestje bij je vriendin was ofzo (:

Maar ga sowieso niet met hem op de brommer, laat hem gewoon komen en blijf op een drukke plaats :wink:

ik had een vriendin van me ook via habbo leren kennen.
ik woon ook in overijssel, en zij helemaal bij amersfoort.
na vele telefoongesprekken en msn en alles, bracht haar vader haar hier naar toe haha.
en ik ging daar ook heen enzo…
maar mijn moeder keurde t wel goed :slightly_smiling_face:

Ik begin me te irriteren aan da boy gedoe :’) Het klinkt zo stom en populair. Zeg gewoon Jongen.

Sorry hier heb je niks aan maar goed.

Habbo. :see_no_evil:

ik ben nu heel erg aan het twijfelen of ik met hem moet afspreken. het is niet dat ik hem niet vertrouw ofzo. we wouden zondag dan naar een kermis in de buurt. daar zijn vriendinnen van me ook dus kunnen we daar wel mee mee gaan, maar het is natuurlijk ook wel fijn als je op je eerste date alleen met hem kan zijn :blush:

echt he (:

Eigen risico :3.

haha i know

Indd.

Hou jy dan niet van lkkre boys fsoow :blush:

Haha, inderdaad :’)

Je kan eerst samen met je vriendinnen, en als hij een beetje normaal doet, alleen (:

Dit.
en ik woon ook in Groningen lol :'D

Eeeeeeens.

En ik ben het ook met Sora eens :’)