ik heb ongeveer 4 weken geleden een hele leuke jongen ontmoet op habbo. We kletste daar even en even later vroeg hij mijn msn. dus ik gaf mijn msn aan hem. Daar hebben we de hele nacht nog doorgepraat tot iets van 5 uur s’ochtends (a)
We spreken elkaar nu elke dag op msn en gaan s’avonds vaak lang door. We cammen veel en bellen ook wel eens. Ik ben totally in love, en hij ook. We hebben nu ook een relatie van 3 weken ofzo.
Alleen er zijn wel een paar probleempjes;
hij woont in groningen en ik in holten (overijssel) dus ik kan niet zo naar hem toe. en met de trein kost het 40 euro
dat is ook de reden dat ik hem nog nooit in real heb gezien, maar alleen op cam. We waren al 2x van plan om af te spreken, maar er kwam telkens wat tussen. Nu hebben we zondag afgesproken en komt hij hier met zijn scooter mij ophalen.
But, ik heb het mijn ouders nog niet verteld omdat ik bang ben voor hun reactie. Ten eerste omdat ik hem via habbo heb leren kennen. Ze vinden het niet zo leuk als ik met ‘vreemde’ mensen praat op msn enzo. en vooral cammen vinden ze not done. en ja, ik heb al een relatie met hem, zonder hem aangeraakt te hebben laat ik maar zeggen haha. dus ik weet echt niet hoe ik het tegen hun kan zeggen. Gewoon met hem binnenlopen ofzo? xd
iemand tips?