boy trouble

Hoi dames!

Zit een beetje in de put. En met mijn vriendin kan ik er niet echt over praten want die is alleen maar met zichzelf bezig.
Tijdje geleden leuke jongen leren kennen. Hadden een klik etc. 5 dates gehad en op de 5de date kon hij niet stoppen met staren en me niet niet aanraken (hand, been), zelfs in mijn kont knijpen kon hij niet laten. Of me een kus geven.
Het rare is dat ik de week erna kwaad ben geworden op hem, ik had uitval en hij ook. Genoeg hints gestuurd dat ik hem wou zien. Maar nee dat begreep hij niet. 4 dagen voorbij gegaan en toen in zondag vroeg of hij wou afspreken kreeg ik een soort van app dat hij me leuk vond maar niet verder wil. Contact verbroken… Vind het zo erg, omdat ik met een hoop vragen zit waar ik gewoon niet uit kom. Hij vond me leuk, echt leuk. Maar dan wil hij wel niet verder? Ik snap er niets van. Tot nu toe niks meer van hem gehoord. Jammer genoeg.

Wat denken jullie? Heeft hij me niet leuk genoeg gevonden, of is hij bang geweest om een nieuwe relatie aan te gaan?

Xoxo

Misschien vindt hij je wel leuk (geen idee, kan ik niet ruiken ofzo) maar is hij gewoon niet toe aan een nieuwe relatie.