Boy Issue!

Jongens, ik heb een verhaal over een jongen en weet nu niet meer wat ik er mee moet hopelijk kunnen jullie me helpen…

Al bijna 2 jaar lang vind ik een jongen wel leuk, maar niet meer dan dat. Ik zou niet snel wat met hem kunnen hebben want er zijn een aantal punten:

• Hij heeft ooit wat met mijn zus gehad
  • Hij is met een vriendin van mij naar bed geweest alleen om de sex
  • Hij is bijna 20 (en ik 16)
  • Hij gaat eind April naar engeland voor een paar maanden

Ik had al altijd wel contact met hem en dan gewoon vriendschappelijk. Maar toen 4 weken geleden waren we we een beetje aan het whatsappen en stond hij opeens bij mij voor de deur. Toen hebben we ongeveer 1,5 uur gepraat over van alles en nog wat en toen hij weg ging hebben we gezoend. De volgende dag zou ik vroeg weg gaan omdat ik 2 weken skiles ging geven in Oostenrijk. Het was dus nogal verwarrend voor mij omdat het eens was gebeurd. In die 2 weken hebben we wel wat gesmst maar 4 of 5 smsjes in de hele 2 weken. Van die vakantie heb ik ontzettend genoten maar toch blijft het in je achterhoofd hangen.

Toen ik terug was van vakantie hadden we via whatsapp contact maar ik had die week ook nog een uitwisseling. Dus heb ik hem verder niet meer gezien.

Afgelopen week hebben we weer heel veel gewhatsappt, en vrijdag avond ben ik met hem en nog een vriend en een vriendin mee gegaan naar zijn huis. Vervolgens ging eerst die andere vriend weg. Het was al laat dus ik had zoiets ik wil ook wel een keer weg. Dus zei ik dat ik ook weg ging en toen heeft hij me naar mijn fiets gebracht en toen hebben we weer gezoend. Maar die vriendin bleef dus en zei dat ze nog wel een wijntje zou drinken. Ook wist zei dat er wat speelde tussen hem en mij want die hele avond was dat nogal opvallend, verder weet ook niemand het wat er zich afspeeld tussen hem en mij. Maar die vriendin was dus een ex van hem… Ook had hij best wat gedronken die avond.

Zaterdag hadden we weer contact via de sms en vroeg ik hem ook of het nog gezellig was met die vriendin en hij antwoorde dat het niet bijzonder was. Opzich stelde dat mij redelijke gerust. Nu wil ik opzich best met hem afspreken maar heb ook geen idee wat ik dan met hem moet doen en waar. Want overal hier in de buurt kom je bekenden tegen want we wonen nogal in een klein dorp. Dan krijg je hier heel snel roddels. En ik weet ook niet of hij dat wel wil ook omdat hij snel naar engeland gaat.

Maar ik ben toch bang dat ik verliefd op hem aan het worden ben.
En eigenlijk wil ik dat aan niet ook om die punten die ik helemaal aan het begin van dit bericht heb gezet…

Hopelijk hebben jullie advies?

xxRoosemarijn

Ja uuh, afkappen? En zorgen dat je er overheen komt. Je somt voor jezelf al 4 duidelijke redenen op waarom het een ongelofelijke lul is, en waarom het niet zou kunnen werken. Als je het een kans geeft en hij doet je pijn dan heb je het toch echt jezelf aangedaan.

Maar is dat niet een beetje kort door de bocht?

Niet doen.

Dit was genoeg voor mij om niet verder te lezen
“Hij heeft ooit wat met mijn zus gehad”.
Sorry maar, erhmmmm, wat gaat er door je hoofd heen?

De laatste twee punten vind ik niet echt een goede reden om niet iets met een jongen te beginnen. De andere twee wel. Je kunt een film bij hem thuis kijken?

Ik heb niet verder gelezen dan de punten die je hebt opgenoemd. Halloooo gaat er echt geen belletje rinkelen? Er zit sowieso geen relatie in, het is het niet eens waard te proberen! (Luister naar je vriendin en je zus…?)

Thjaa dat met mijn zus is al ongeveer 5 jaar geleden soort kinder liefde, Maar dat met die vriendin van mij heb je helemaal gelijk in!

Ik vind de 4 punten die je hebt gegeven genoeg redenen om niks met hem te beginnen. Persoonlijk.

Hij was toen toch ongeveer even oud als jij bent hè;) Dus kinderliefde…
Verder vind ik dat je het zelf moet weten, maar ik vind dat hij niet zo positief klinkt eigenlijk…

thnx voor jullie mening! Alles is nu ineens weer stuk duidelijker…

Nou nee, als je denkt dat hij een goedzak is nadat hij seks had met je beste vriendin, alleen om de sex, dan heb je echt een bord voor je hoofd:P