Boy issue!

Hee,
Ik heb even een nieuw account aangemaakt om deze vraag te stellen, gewoon omdat ik dan anoniem kan blijven haha, maar ik heb een probleem en ik hoop dat jullie me hierbij willen helpen (:
Ik ken dus een jongen en daarmee heb ik zegmaar “iets”. We spreken vaak af en hebben gezoend, maar we hebben nog niet officieel verkering of zo, maar we vinden elkaar wel heel leuk. Hij is echt een lieve jongen en ik voel me op mijn gemak bij hem en hij is ook niet het type jongen dat zo macho achtig is zegmaar, gewoon een lieve jongen.
Een vriendin van mij heeft met een jongen en die is een goede oude vriend van hem, wat nu wat minder is geworden omdat hij haar heeft leren kennen, maar die vertelde dus dat de jongen waar ik nu mee ga alleen maar een vriendinnetje wil omdat hij zo snel mogelijk seks wil. Mijn vriendinnen konden dit eigenlijk niet geloven, want zo lijkt/is hij echt niet (hij is eerder een sulletje ;$) waarop hij antwoordde dat hij hem wel heel goed kende, en dus serieus was.
De jongen waar ik nu iets mee heb, heeft ook eerder een vriendinnetje gehad en die had tegen iedereen gezegd dat ze verder was gegaan met hem en daarom had hij het uitgemaakt, maar hij zei me dat daar helemaal niets waar van was.
Nu weet ik dus niet wat ik moet doen en ik zit er best wel mee, want ik wil niet dat hij me gebruikt en zo. Wat zouden jullie doen?

Bedankt alvast x

Vraag het hem. En als je er echt zeker van wil zijn moet je eens zeggen dat je voorlopig nog geen seks wil [of dat nou waar is of niet], als hij goed reageert weet je dat het serieus is, als hij het uitmaakt weet je dat diegene die dat vertelde gelijk had. En in dat geval ben je zo’n jongen liever kwijt dan rijk.

Ik ben het eens met HPfangirl. Test het eens uit, vraag gewoon of hij al toe is aan seks en als hij ‘ja’ zegt, zeg jij gewoon dat jij dat niet bent (ongeacht of het inderdaad waar of niet waar is) en kijk dan eens naar zijn blik/reactie. Vaak kun je de reactie van jongens hun gezicht aflezen hihi.

Maak hem gewoon goed duidelijk dat jij niet op seks uit bent, en dat dat van jou voorlopig gewoon even niet hoeft. Als hij dan afhaakt is het duidelijk dat hij niks om jou geeft maar alleen om je lichaam. Maar blijft hij bij je dan zit het goed. :’) Ga geen dingen doen die je niet wil, niks moet.

gewoon niets doen wat je wilt, je komt er vanzelf achter of het waar was of niet.

alle reacties hier ben ik het mee eenss vooral de eerste twee, vragen of die seks wil, zo ja zeg je dat je er nog niet klaar voor bent en dan zie je wel hoe lang hij het volhoudt…

-

Bedankt voor jullie reacties allemaal! (:
Hij is trouwens een jaar jonger als mij, niet dat dit veel uitmaakt maar goed ;p. Ik doe sowieso niets tegen mijn zin in. Ik denk dat ik het wel even af wacht, ik zie het vanzelf wel inderdaad of het waar was of niet.