Boy issue.. wel of niet?!

Hee meiden,

Er zit een jongen in me klas die ik al een jaartje of 3/4 ken, maar nu soort van weer heb leren kennen na 2/3 jaar niet gesproken/amper gezien te hebben. Ik heb het niet zo met m’n klas en hij ook niet op een paar vrienden na, maar wij kunnen het wel voor de rest (heel) goed met elkaar vinden. Volgens paar klasgenoten staart die me vaak aan in de les (wat ik stiekem zelf ook een beetje door heb) en voor de rest -niks hoogmoedend bedoelt- heb ik wel een beetje het gevoel dat die mij vooral een beetje opzoekt, in de gangen, in de les etc. Hij prikt me dan ook bijvoorbeeld in me zij, kietelt me, pakt mijn etui en je weet wel hoe dat doorgaat. Op vrijdag is er altijd een ‘tent’ open (14-16) en hij komt daar ook, en ik ook *toeval*. Daar komt die ook vaak naar me toe en begint die een gesprek, en z’n vrienden roepen dan wellis dingen als: ‘ooeh’. We hebben best veel lichamelijk contact opzich. Maar het probleem is dat ik hem de ene keer heeel leuk vind, dan weer minder (Heb nogsteeds een zwak voor m’n ex helaas) en ik heb geen idee wat ik moet doen… Sorry voor dit lange verhaal maar ik moest het ergens kwijt! :cold_sweat:
Alvast bedankt meiden ! xx :wink:

Ik had precies het zelfde!! de ene keer voelde het alsof hij “the one” is, en daarna dacht ik weer van niet… Ik denk dat je er gewoon een keer goed over na moet denk wat je nou zo leuk aan hem vind (of wat juist niet) dat hielp bij mij heel erg :slightly_smiling_face: ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb :kissing:

-xxx-

Ik zou voorzichtig zijn als je nog gevoelens voor je ex hebt :stuck_out_tongue:

Haha, verschrikkelijk is het gevoel! Heb je hem toen aangesproken en verteld dat je hem leuk vond of ging het gevoel weer over? Dankje ! :couplekiss_man_woman:

Haha, jaa doe ik ook sowieso! Alleen het zijn niet echt gevoelens maar ik blijf een zwak voor hem hebben ik weet niet wat het is… :anguished:?

Eerste liefde?

Je zou kunnen daten om erachter te komen of je hem echt leuk vindt. Ik heb mijn huidige vriend jaren na de middelbare school opnieuw leren kennen. Terwijl we elkaar op de middelbare nooit zagen staan. En zo geschiede.

Nee haha, het is niet m’n eerste liefde! Maar de tijd met hem was zeker wel de leukste en de dingen die die toen tegen me zei etc. :confused:\

Ja dat is zeker een goede optie, ik vind het alleen een beetje raar om hem zegmaar op date te vragen… Zijn mobiel is ook al een tijdje kapot dus tja… Ik zie hem eigenlijk alleen op school en vrijdagavond