Boy die niet terug smst

Weten jullie wat ik moet doen?
Er is een hele leuke boy en die smst mij, ik sms hem dan natuurlijk terug. Maar dan reageert ie dus gewoon niet? (terwijl die voorheen wel altijd terug stuurde) Ik heb hem al een sms gestuurd van; ‘Ontvang jij wel mn smsjes, anders moet je het ff zeggen.’ Maar ook heb ik hier niets op terug gehad, dus ontvangt hij dan mijn smsjes toch niet? …
Maar nou heeft ie mij vanacht dus gebeld, maarja mn mobiel stond uit. Dus opnemen kon ik niet.

Zal ik hem dan vanmiddag bellen, en gewoon vragen van; ‘haay hoe gaat het enz. En heb je mn smsjes nog ontvangen? En ik zag dat je me belde? En wat ga je doen, bladiebla’

Of zal ik dat niet doen, zo nee. Wat moet ik dan doen volgens jullie?
(Of misschien was die gister wel beetje aangeschoten, en dan kan die dat natuurlijk niet meer heugen ofzo? En dan is dat ook weer zo’n blunder voor mij haha)
Maarja hij zoekt wel contact met mij op …

Dus wat denken jullie wat ik moet doen? Ik hoor het graag!

gewoon; Heej je had me gebeld :stuck_out_tongue_winking_eye: ?naja meestal slaap ik midden in de nacht (A)
blablabala had je mijn smsjes nog wel gekregen of niet ? bablabla

Bel hem gewoon terug als je hebt gezien dat ie jou belde!

Ja maar wat nou als die bijvoorbeeld een beetje aangeschoten was gister, en zegt: ‘O sorry dat weet ik echt niet meer dat ik je belde’
:’)

Maar als ik hem bel staat zowieso echt niet raar?

Nee joh, waarom zou dat raar zijn. Als hij zo zou antwoorden dat ie toen aangeschoten was, maak er dan een grapje van ofzo.

Ja en wat voor een grapje.
Of zal ik hem een sms sturen van: ‘Haay ik zag dat je me belde?’

Maarja dan heb je kans dat ie weer niet terug smst …

ik zou hem iig niet nog een keertje smsen

Ik zou niet smsen maar bel hem op en zeg: hé, ik zag dat je had gebeld, maar ik sliep toen… Ik zou niet zeggen van: heb je m’n smsjes wel gehad? dat staat een beetje raar vind ik hihi.

Haha nee ik sms hem denk ik ook maar niet meer idd.

Maar hoe moet ik er dan achter komen of hij mijn smsjes dan wel ontvangt, als dat stom staat om te vrage? :’)
En trouwens, staat dat niet erg hopeloos om terug te bellen?

Gewoon niet over nadenken en bellen. Lekker spontaan zijn. (:

Ja idd daar heb je wel gelijk in. Zal je net weer zien dat ik dichtsla en denk: ‘Omg wat moet ik nouuuu weer zeggen? :’)
Of dat ik me dom voel nadat ik hem heb gebelt.

Maar iemand nog goede tips om te zeggen, om het gesprek niet zo saai te houden.
(andere tips zijn ook nog welkom he)

^dat krijg je alleen maar als je er teveel over nadenkt !
waarschijnlijk wordt het zoiezo niet echt een heel lang gesprek dus je hebt geen gespreksstof nodig.

niet denken gewoon doen, dan gaat het echt veel beter

misschien heeft ie geen beltegoed, dan kan je meestal nog wel iemand ‘oppiepen’ maar niet meer smsen. ?

ik zou wel bellen ergens in de avond, maar ik ben dan veel te nieuwsgierig haha

Haha nee een lang gesprek wordt het idd denk ik ook niet nee. Maar kan ik denkje niet vragen of die mn smsjes binnen krijgt?

Naja het lijkt mij wel dat ie beltegoed heeft. Anders stuur je toch niet gister een smsje, en wou die me gister bellen. Dan lijkt mij dat je beltegoed heb haha.

In de avond bellen? (of in de middag?)

Hij had vast wel een rede om niet terug te smsen, dus ik zou hem gewoon even een belletje geven (;

Niet meteen zo trippen, heel veel jongens sms’en niet terug, meestal lezen ze 't leggen ze de telefoon weg en reageren dan een paar uur daarna. of de volgende dag, zo zijn ze nou eenmaal.
daar hoef je niet van te schrikken, en al die smsjes sturen van krijg je het wel? blabla, heeft niet zoveel zin, jongens zijn jagers, en als jij je zo gaat opdringen wordt het er niet jageriger op voor zo’n jongen.

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Want ik ken het probleem dat hij niet terug sms’t… Dan stuur ik zo’n bericht naar hem stuurt ie niets terug ! Maar meestal praat hij wel erover de volgende dag in de pauze op school.

Als ik jou was zou ik niet meer sms’en naar hem, maar hem gewoon vanmiddag of vanavond opbellen ! Dan gewoon een beetje praten (maakt niet uit waarover als t maar leuk is) ! En start gewoon met: “ik zag dat je me had gebeld”…

Succes, en maak je geen zorgen, zo zijn jongens nu eenmaal !
x

Oke dankje iedereen voor de tips!
Ik heb hem dus vanmiddag gebelt. En ik begon dus, na dat hij had gevraagt hoe het was met mij, dat ie mij had gebelt vannacht.
Dus hij zegt zo heel droog: ‘Uhh gebelt?’ (ik dacht dit al dat ie dat ging zeggen) Dus ik zeg zo van: ‘Haha ja je had me gebelt ja.’ Zei die: ‘O naja kan wel, volgens mijn niet hoor.’ En toen vroeg ik toch maar van: ‘En heb je nog me smsjes gehad?’ Zei die: ‘Smsjes, van wanneer?’ Ik zei: ‘Nou jij stuurde me gister een sms en toen had ik een sms terug gestuurd.’ Zei die: ‘O nee die heb ik niet gehad?’ Dus ik dacht, wtfack? En toen zei die van: ‘Nou ik sms je vanavond misschien nog wel effe, en misschien kom ik nog ff langs rijden ofzo.’ Dus ik zei: ‘Oke is goed hoor, sms of bel me dan maar.’ Zegt ie: ‘Oke is goed!’

Naja zo ging het ongeveer weetje :’)
Maar ik weet al precies hoe het gaat, hij komt vanavond toch niet langsrijden. Want hoevaak hij wel niet dingen heeft beloofd…

En wat nou als die vanavond toch niet smst, moet ik hem dan smsen?

mobiel uit?
gelezen maar vergeten antwoorden?
geen btg?
over zijn abbo heen?

Smoesjes heeft ie:’)