Boy "bff"

Hee, ik zit al heel lang met een probleem. Ik hoop dat iemand me kan helpen🙁

Ik ben nu 1,5 jaar “bevriend” met een jongen, eerst voelde ik zelf nog niks en hij sowieso ook niet (zij hij tenminste). Maar sinds iets van 2 maanden geleden voel ik wel meer dan vriendschap, en ik weet niet precies hoe het aan zijn kant zit… Hij gedraagt zich wel heel erg jaloers en beschermend maar kan dat ook vriendschappelijk zijn? Hij wil ook graag zoenen om te weten hoe dat is “niet omdat we op elkaar zijn” zei hij. En een tijd geleden vroeg hij me een soort van verkering maar toch ook weer niet en als ik hem zou vragen zei hij eerst dat hij ja zal zeggen en later zei hij nog uhhh ieuwww nee tuurlijk niet. Maar toen deed hij wel heel zenuwachtig… hoe moet ik dit in godsnaam nog opvatten?? #help

Praat erover met hem

Ik wil wel met hem praten maar ik wil hem niet kwijt, stel dat ik fout zit en hij niks voelt dan gaat de vriendschap weg en dat wil ik niet🙁

Lijkt alsof hij je leuk vindt, dus als je hem ook leuk vindt zou ik er inderdaad gewoon naar vragen.

Ik probeerde het maar klapte dicht😐

Lastig… maar ik denk eerlijk gezegd dat hij wel iets voor je voelt als ik het zo lees. Heeft ie ooit eerder een vriendin gehad, dit kan ook iets nieuws voor hem zijn, waardoor hij niet weet hoe het aan te pakken en dat ie zenuwachtig werd…

Awhh schattig, ik zat in dezelfde situatie met mijn vriend. We zijn nu bijna twee jaar samen. Verder heb ik niet echt een tip, wij zijn gekoppeld door vrienden die het niet meer konden aanzien hahaha. Misschien gewoon stiekem flirten?

Hij heeft wel eens een relatie gehad dat is 2 jaar geleden maar ter info we zijn allebei bijna 14 dus een heel echte relatie wss nog niet gehad. En hij zegt altijd wel ja als ik iemand leuk vind zeg ik dat gewoon maar ik geloof daar eigenlijk niks van😂

Eigenlijk is flirtgedrag soms wel overduidelijk aanwezig, wij hebben op school trapwacht dan moet je iedereennaar beneden sturen. Hij zat in een studio en ik had de sleutel en had m toen opgesloten. Later liet ik m eruit en waren we om die sleutel aan het stoeien… mijn mentor loopt langs en ik zeg: sorry hij is een beetje gek… Mentor: gek op wie? Echt iedereen heeft het door behalvewij zelf geloof ik😁

hahahaha leuk!

Jaa mijn mentor is gwn een beetje gek maar wel heel aardig​:joy::+1:t2:

aaawh, jaaa ik snap wel wat je bedoeld, gemixte gevoelens zijn killing. Ik zou als ik jou was het er inderdaad gewoon met hem over hebben, want het is opzich redelijk duidelijk dat hij je leuk vindt! :wink:

Je hoeft ook niet rechtstreeks te vragen of hij je leuk vindt, je kan ook beginnen met hoe hij je ziet (en er dan bijvoorbeeld achteraan zeggen dat je hem wel leuk vindt) Good luck! komt vast goed!

Hij doet nu wat meer kortaf opeens na al die gesprekken of zoenen enzo, maar ik ben ook gwn zo bang dat als ik het aan hem vraag en zeg dat ik hem leuk vind en ik er naast zit dat hij me leuk vind ik hem dan kwijt raak

Ik zit in dezelfde situatie. Ik wil mijn bff ook niet kwijt, maar vind hem echt super leuk. Alleen hij mij niet geloof ik

Ik weet ongeveer wel hoe je je voelt, maar is er dan echt niks waaruit hij laat merker dat er een kans ik dat hij je wel leuk vindt??

Ja, hij kuffeld me, houd mn hand vast in moeilijke tijden en stoeid met me, eigenlijk alles wat koppels doen zonder zoenen

Precies dat! Bij mij gaat het precies zo! Alleen in de kerstvakantie is er een kan 50/50 dat we wel gaan zoenen😁