Bowrain Rainboots Supertrash

Ik zat zojuist te kijken op de site van supertrash en toen ik deze laarsjes tegen kwam was ik opslag verliefd!
Alleen nou heb ik een klein vraagje voor degene die ervaring hebben met deze schoen: hij word omschreven als ‘regenlaars’ maar op de afbeeldig (zie hieronder) vind ik hem er niet echt als ‘plastic’ er uit zien zeg maar.
Nou weet ik niet of iemand deze schoenen heeft of iemand ze gezien heeft want ik wil graag weten of ze er dus heel ‘plastic’ uit zien, want dat vind ik namelijk wat minder maar op de foto krijg ik geen duidelijk beeld.

Alvast bedankt!

Liefs xx

http://www.gekopschoenen.nl/wp-content/uploads/2011/08/Supertrash-Bow-Rain1.jpg

Ik vind hem er wel uitzien als een regenlaars, maar dat is mijn mening.

het ziet er uit als van dat plastic waar goedkope rijlaarzen van gemaakt worden…
Maar verder weet ik het niet, heb ze niet in het echt gezien.

Volgens mij kunnen ze best als gewone laarzen hoor!

Ik vind het er wel echt uitzien als een regen/paardrijlaars… Zou het niet voor gewoon dragen.

Echt balen, als ze nou niet van plastic/rubber waren had ik ze meteen gekocht want ik vind ze super cute!
Misschien bestel ik ze wel en als ze lelijk zijn in het echt dat ik ze terug stuur, want er zit hier geen Supertrash winkel dichtbij …

Wat een schattige laarzen (’:

vreselijk sorry :frowning_face:

Ze doen me denken aan die verschrikkelijke korte rubberen paardrijlaarsjes.

Vind ze ook plastic.

ik vind ze er ook niet uitzien,
meeste worden alleen maar verliefd op schoenen door het merkje oftewel prijskaartje,
hetzelfde is met die vreselijke vuilniszakjassen van nickelson ofzo ><

Ik weet niet of het regenlaarzen zijn, maar voor regenlaarzen vind ik ze dan best wel mooi haha.

ik haar die jassen hihi, ik kwam ze gewoon tegen en dat strikje vind ik zó schattig, jammer dat de schoen niet van leer is maar van plasticrubberspul, die hoge enzo vind ik wel afschuwelijk supertrash of niet.

Tegenwoordig kan alles, zie ook mensen met regenlaarzen, gebruikt als gewone laarzen lopen.

ik vind ze super!, alleen door deze reacties begin ik toch te twijfelen :’)

Ze zien eruit als leren laarzen in het echt. Een meisje bij mij op school heeft ze en ik vind ze echt geweldig!

en de mijne.

jij hebt mij overtuigd! ik ga ze gewoon bestellen, nou maar hopen dat ze mijn maat hebben!