bovenop.

ik heb geprobeerd te zoeken maar ik kon
zo gauw niks vinden.
maar van de week heb ik voor het eerst
bovenop gezeten tijdens het sexen.
het ging niet echt heel soepel, mn vriend
probeerde me de bewegingen aan de geven
maar het wilde dus niet echt …
hebben jullie misschien tips hoe ik me moet
bewegen ?

Je moet gewoon een beetje prutsen en zodra het goed voelt daarmee doorgaan.

Wij kunnen niet weten hoe jullie hebben bewogen die bewuste dag :'3

Net alsof je aan het paardrijden bent (A)

xD

WAHAHA :"D

haha thanks, toevallig rijd ik al mn hele
leven paard dus dat komt goed uit, haha

iets naar voren leunen, en dan idd doen alsof je op het paard zit haha.

Hahah ja, en hij geeft dan wel aan of het ’ sneller ’ moet.

ja gwoon op en neer gaan :slightly_smiling_face:
ik druk mezelf meestal lekker tegen hem aan, en kus/lik zn nek, of we kussen elkaars lippen gewoon. hij legt vaak zn handen op mn billen waarmee hij ook het ritme aan kan geven. je kunt natuurlijk ook gewoon rechtop zitten, zodat hij je kan zien (A)

HAHAHAHAAAAAAAAAAAAA

nou ik vind bovenop ook echt vreselijk want kan ook nooit dat ritme vinden, en als ik het eindelijk gevonden heb krijg ik pijn bij me liezen volgensmij…
mrja me vriend helpt me wel altijd bij het ritme maar alsnog lig ik toch liever onderop…

mja dit heb ik dus ook. hierdoor durf ik eigenlijk niet echt bovenop omdat het steeds fout gaat want ik kan het ritme maar niet vasthouden, heb het tot nu toe dan ook maar 3 keer gedaan. maar mn vriend vind het echt heel leuk als ik bovenop ga, dus we gaan gewoon oefenen enzo en op een gegeven moment gaat het gewoon wel goed omdat je het ritme vast kan houden : )

jaaa dat kan ik ook niet, dat ritme vast houden. wordt dan moe ofso of verlies me kracht, ik weet het echt niet.
maarja indd maar oefenen, maar zolang hij boven gaat vind ik het best zeg ik niks haha

Joh.

Je hebt werk- en je hebt sierpaarden!

Jij bent gewoon meer een sierpaard :wink:

Op neer op neer op neer. Voorderest kan je wel zien wat die zelf nog wilt.

ik lig toch liever onder.
ik houd boven op echt niet lang vol en al helemaal niet als ik op hem zit.

The Cityyyy, hahaha :stuck_out_tongue:

Maar zelf ging ik áltijd onder, maar toen een x bovenop en pfff dat voelde veel beter… Voor beide. Gewoon, op en neer, tja, met je heupen 'n golfbeweging maken? Haha. Luuukt wel :slight_smile: Niet denken; meer dóen, haha :slightly_smiling_face:.

ik ging de eerste keer bovenop omdat het op een andere manier totaal niet lukte :grinning_face_with_smiling_eyes: maar dat ging best goed, inderdaad beetje op en neer haha! had wel echt zulke erge spierpijn in mijn benen de dag erna, echt niet goed… :crazy_face:

Beetje voorover leunen, met je handen naast zijn hoofd en dan schuin naar voren bewegen zeg maar…

Njah, veel oefenen, het lukt vanzelf.

:grinning_face_with_smiling_eyes:
Zo kan je het natuurlijk ook noemen :’)